n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

wtorek, marca 01, 2011

1912 j cameron story a varsovie 2010 * na nr 22 597 3180

Wczoraj na Krakowskim Przedmieściu przypomniałem sobie sceny z filmu Titanic Jamesa Camerona. Statek już tonie. Muzycy grają wzruszającą melodię, którą my w Polsce śpiewamy do słów „Być bliżej Ciebie chcę, o Boże mój”. Kończą. Jeden z nich dystyngowanie mówi: „Panowie, to był zaszczyt grać z wami tego wieczoru”.
Dzisiaj Ojczyzna tonie. Mówię: „Panowie i Panie, to był zaszczyt modlić się z wami tego wieczoru i wszystkie wieczory w ostatnich tygodniach”.

Z rozważań dnia 17 września 2010 r.

Odpowiedzi: 4

  1. kochany Ksieze _komu zaszczyt to zaszczyt ! mnie tak !ja kochani WAM z serca dziekuje,pozdrawiam i do zobaczenia!

  2. Piękny zwrot ks. Jacka Bałemby, znaminujący wysoką klasę
    i wysoką kulturę osobistą. Aż chce się po tym popatrzeć w
    górę, na Niebo i rozejrzeć się za Bogiem, który dopiero, co tu
    wśród zebrnych gościł. Po uasłyszeniu czegoś takiego, zebrani
    prostują się, pogodnieją, biorą głęboki oddech by dalej trwać w
    swojej dumnej postawie dla Tego Krzyża – Krzyża Pamięci.
    Tak też odczuwa to piszący. Dziękuję.

  3. Drogi Księże Jacku!
    Byłem 6 razy na Krakowskim P. i modliliśmy się razem, słuchałem i rozmawialiśmy po drodze…
    Po każdym pobycie czułem jakąś radość ze wspólnego bycia RAZEM! Pomyślałem kiedyś wracając spod Krzyża: JAKIE TO SZCZĘŚCIE BYĆ RAZEM W NIESZCZĘŚCIU!
    I obserwując postawę Księdza przypomina mi się przypowieść o dobrym samarytaninie… Zawsze mam trudności, aby ukryć wzruszenie słuchając tego wątku!
    TAK PRZEMAWIA DO NAS EWANGELIA!
    Dziś miało być pod pałacem o nas trzech więcej.Od godziny bylibyśmy w drodze. Ból w Krzyżu /jestem unieruchomiony/,ale jak mówił św.brat Albert:
    ZA WSZYSTKO DZIĘKUJMY BOGU!
    PS.Od poniedziałku 1 dnia Nowenny do św.Michała Archanioła trwa nieustająca adoracja NAJŚWIĘTSZEGO SAKRAMENTU w Gietrzwałdzie w kaplicy Domu Pielgrzyma. Modlimy się także w intencjach MIŁUJĄCYCH KRZYŻ!Pierwsza adoracja trwała od 11czerwca do 16sierpnia tj.67 dni.Darem jaki DOBRY BÓG nam zesłał jest rozpoczęcie prac i zbierania funduszy na miejsce Wieczystej Adoracji Różańcowej w Gietrzwałdzie.
    Pozdrawiam serdecznie Księdza Jacka,Ks.Jerzego i ks.Stanisława i wszystkich OBROŃCÓW KRZYŻA…br.w
    brat waldemar z Olsztyna

  4. w dniu 3 Październik 2010 @ 17:40 | Odpowiedz ciociababcia
    Usłyszałam w Radiu Maryja propozycję słuchaczy:
    Słuchacze Radia Maryja zaproponowali sprzeciw do KRRiT przeciwko szykanowaniu naszego Radia Maryja. Należy napisać krótki list przewodni i sporządzić listę podpisów .
    taki list wysłać faxem na nr 22 597 3180

Brak komentarzy: