n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

czwartek, listopada 03, 2011

W Y B O R Y * prof. dr M. O.-Jędrysek


Szanowni Państwo Wspierający,
Szanowni Moi Wyborcy,
Bardzo serdecznie dziękuję za okazane mi zaufanie i wsparcie mojej osoby w kampanii wyborczej, która, jak Państwo zapewne wiedzą zakończyła się sporym sukcesem. Uzyskaliśmy czwarty wynik w okręgu wrocławskim - głosowało na moją kandydaturę 22381 osób tj. 4,51 % wyborców (spośród ważnych głosów). Chciałbym jeszcze raz (żałuję, że na razie tylko tą drogą…) wyrazić głęboką… wdzięczność za zaufanie - to wielka odpowiedzialność i zobowiązanie, tym bardziej, że także dzięki Państwa postawie głosowało na mnie ogrom ludzi młodych, środowisko naukowe, artystyczne, oraz wiele osób, które były dotychczas wyborcami PSL, SLD czy PO. Oczywiście mam prawo wyrazić przekonanie, że wśród moich wyborców dominowały osoby o przywiązaniu do wartości niepodlegościowych i katolickich, co nie oznacza mojego odcięcia się od wyborców innego typu światopoglą…du także zgodnego duchem wartości nadrzędnych i naturalnych w duchu pełnej tolerancji. Jednocześnie, będę wdzięczny za dementowanie negatywnych lub uszczypliwych opinii jakie krążą… na mój temat w mediach nie sprzyjają…cych polskiej racji stanu.
Moja wdzięczność kierowana do Państwa jest tym większa, że zdaję sobie sprawę, iż jawne poparcie kandydata występującego na liście PiS jest, w niektórych okołowrocławskich środowiskach, decyzją… bardzo trudną…. Postaram się nie zawieść zaufania jakie Państwo mi okazali. Jeśli jednak nie my - to kto? Proszę mi wierzyć, że samo kandydowanie było obciążone wieloma aktami agresji względem mojej osoby - co jestem przekonany wynikało wyłącznie z kandydowania z listy PiS, m.in. trzykrotne dziurawienie opon, zrzucenie dźwigu na ruchomy baner (ciągnięty na przyczepie za samochodem), wielokrotne akty słownej agresji i inne niekomfortowe zajścia.
Byłbym szczęśliwy mogą…c osobiście podziękować Państwu za zaufanie. Nie mogąc tego zrobić teraz bezpośrednio, postaram się to czynić poprzez pracę w Sejmie RP oraz szczególnie mocno reagować na Państwa postulaty dotyczą…ce głównie spraw geologii, górnictwa, energii, wód, ochrony środowiska, gospodarki odpadami, nauki i szkolnictwa wyższego, sportu i rekreacji, itd. W celu utrzymywania kontaktu ze mną uprzejmie zapraszam do odwiedzania mojej strony internetowej. Jest to tym bardziej ważne, że jak w wielu z Państwa zauważa, moj kontakt z mediami tzw. mainstreamowymi/publicznymi/"przyrządowymi" nie jest najlepszy - stąd internet, media katolickie i spotkania bezpośrednie mogą być nadal głównymi sposobami mojego komunikowania się z Państwem.
Z wdzięcznością… i poważaniem,
Wrocław 2011.10.14
Mariusz-Orion Jędrysek
poseł elekt
www.jedrysek.eu

Brak komentarzy: