n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

poniedziałek, grudnia 12, 2011

z Blogów * Blizna

środa, 28 września 2011

Radek Kameleon Sikorski

Galoty Wielkiego Wodza wypełniły się treścią... Sikorski Radek na obczyźnie

Radek Kameleon Sikorski raz udaje zeźlonego włoskiego Duce ciskającego wokół minami i groźnymi spojrzeniami prawdziwego Boga Wojny... Urodzonego Wielkiego Dożynacza Watah...

By za chwilę, z główką filozoficznie przekrzywioną i zasępionym obliczem skierowanym w groźny bruk... udawać abp Życińskiego trzymającego pobożnie złożone rączki na brzuszku...

I proszę... Nie minęło kilkanaście sekund a naszemu bohaterowi spod Kandaharu całkowicie grzęźnie język w gębie... zaś oblicze Wodza zaczyna przypominać szarą jak bruk minę ratlerka któremu zabrano zabawkę... W tym czasie galoty Wielkiego Wodza wypełniły się treścią... przypominającą szambo udające perfumerię...

Ale trzeba przyznać, że refleks nie opuścił na szczęście Wielkiego Wodza, Dożynacza Watah, i ratując się z opresji zaczął z kolei udawać Jelcyna... dyrygującego orkiestrą dętą... Co pajacujesz?

Byłem w ZOMO, byłem w ORMO, teraz jestem za Platformą

Minister Sikorski w Białymstoku
http://lustro-blizna.blogspot.com/

Brak komentarzy: