n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

środa, lutego 22, 2012

b l i ż e j Prawdy Młodych


The brutal beating of a passer-by the Polish police ! from W kapeluszu Panama on Vimeo.

Dokumenty:
12 poziomów chujni [PDF]

Archiwa (100 ostatnich wpisów na chujnia.pl):
Spłonęła firma, straciłem pracę | Sąsiadencja | Książeczka wojskowa | Zjadłabym kanapkę | Boli mnie gardło | Żarłok | To chyba nie mój rok... | Traktuj innych dobrze | Farma strusi | Ciężar ciała | Walentynki | Kiedy nadejdzie kres niepowodzeń? | Chujowy wykrywacz przejścia przez zero sygnału przemiennego sinusoidalnego | Rodzina na swoim | Leśna rozkmina | Historia Walentynek | Najlepsze lata | Moja była jednak warta nic nie była | Epic fail | Naleśniki kakaowe | Fajny facet | Chujnia w piątek! Trudne sprawy | Logicyzm kobiet | Chciałem tylko wiedzieć, dlaczego... :[ | Chujnia w kraju ryżego | Śmieciowy internet | Pseudo-single | Bieeeda | Perspektywa wiecznej nudy | Jestem roztargniona | Dostawcy internetu | Quo vadis? | Stres | Niewdzięczne skurwysyny | Chuj z naszą policją | Lol, nigdy nie narzekałem, ale ile można... | Egzaminy | Acta, annonymous | Stres | Rzeczywistość... | Mam dosyć takiego życia | Ubezpieczenia społeczne... | Jestem leniwa | Wyjeżdżam | Dziś się dowiedziałem | Gorzej być nie może | Chujnia w tym kraju | Nowa praca | Ze skrajności w skrajność | Koniec małżeństwa | Przycisk otwierania drzwi w tramwaju | System pracy | Zachodnia zgnilizna! | Czas spierdalać | Ogólna chujnia młodego człowieka | Studia | Chujnia na studiach i w związku | Życie seksualne singielek | Wkurwiający studenci | Chujnia w związku | Ping i... | DNO | Pojebany szef | Innym spełniają się moje plany | Spadam | Mają nas za idiotów? | Bezradność | Kozaki | Jak tu żyć | Sentyment dla RP? | Życie w PL - realia i dziewczyna | ACTA | Każdy taki święty w necie, wszystko musi być legalne | Ładna dziewczyna. | Prywatność w pokoju | Love, love, love | Sól - bajoro. Brak pługa? | Wścibstwo i nietolerancja | Modne słówka | Zima lub lato w TV | Miłosny ping pong | Papierosy | Brak kasy | Jebani złodzieje amatorzy | Jak można tak żreć? | Moja kobieta to kokietka | Polskie sądy są nieudolne | Po kościele | Idiotyczne odruchy | Byki | Pierdolone bezrobocie | Pojebany! | Babska jazda po maxie | Psy i ich kupa | Powrót do pracy po urlopie | Przygodny seks | Fetysz, fetysz, fetysz | Chujowe uczucie do dziewczyny | Polski rock, a właściwie jego brak | Paranoja we łbie |

Brak komentarzy: