n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

niedziela, października 14, 2012

EU - Koniec


Godfrey Bloom pod atakiem posłanek


47579 

Godfrey Bloom na 8 marca. Całość tekstu tutaj:http://karasekus.wordpress.com/2011/11/12/godfrey-bloom-na-8-marca/

► Debata: Ubóstwo kobiet - Równość kobiet i mężczyzn w Unii Europejskiej.
► Parlament Europejski, Strasburg - 8 marca 2011
► Mówca: poseł Godfrey Bloom, Europa Wolności i Demokracji


  •  głosy na tak, 2 głosy na nie

Komentarze przesyłającego ( KarasekUS )

  • Wystarczy spojrzeć na tę wiedźmę na początku tego filmu i wszystko wiadomo... Sukę powinno się spalić, tak jak dawniej nakazywała katolicka tradycja... No ale mamy przecież postępowy XXI wiek...
  • Wybasz, ale mylisz się. Palenie czarownic to była tradycja protestancka, a nie katolicka.

Najlepsze komentarze

  • Mój ojciec poświęcił 5 lat życia i 5 lat rozłąki z rodziną, kształcąc się, żeby mnie i mojej matce żyło się lepiej. Potem zapierdalał w robocie, która odbiła się na jego psychice (teraz już emerytura). Teraz matka (której od dawna nie chciało się pracować, bo się rozleniwiła) mu pierdoli, że powinien być wtedy w domu. Na pewno miało to wpływ na ukształtowanie mojej psychiki, ale gdyby nie jego poświęcenie wpierdalałbym tynk ze ścian, a nie schabowe. Ojcowie rządzą!!! Lenie niech spierdalają.
  • 9/10 kobiet chciałoby sobie spokojnie siedzieć w domu i wychowywać dzieci. Niestety, nie mogą, bo muszą iść do jakiejś beznadziejnej pracy, użerać się z cudzymi bachorami w szkole czy ślęczeć w niepotrzebnym urzędzie, by zarobić dokładnie tyle, ile "państwo" (legalni bandyci) zabierają ich mężom w postaci podatku dochodowego. I to się nazywa "sprawiedliwość społeczna".

Odpowiedzi wideo

zobacz wszystkie

Wszystkie komentarze (158)

ewstorch
  • Bardzo szorstki komentarz! Na oko: gdyby wziąć iloczyn ilorazów inteligencji wszystkich tych szanownych pań, to może wyszłoby coś koło tego, co prezentuje sobą Bloom... Chyba, że się pomyliłem - nie chcę oglądać tego po raz drugi - i pań jest tam nieparzysta ilość, wtedy rozbieżność będzie nieco większa...
  • ale ma super akcent Pani Przewodnicząca ^__^
  • Każda wypowiadająca się tam "baba" to jakaś pierdolona feministka oderwana od rzeczywistości! Skąd one się tam wzięły ? Po wypowiedziach można wnioskować, że ich IQ nie przekracza 75...
    Pan Bloom jak zwykle mądrze i na temat.
  • Ona wykonuje tylko rozkazy, tak jak policjant pilnuje by przestrzegano prawa. To nie policjant jest winny za prawo, ktore obowiazuje.
  • mam nadzieje że chwilowe
  • Ciąg dalszy. Nie zrozum mnie źle, nie jestem zwolennikiem poglądów "kobieta do garów". Uważam, że im mniej państwo ingeruje w COKOLWIEK, tym lepiej się to rozwija. Tak samo jest i w tym przypadku, a potwierdzają to tysiące lat doświadczenia. Znam kobiety, które taki pogląd popierają i nie ma się co dziwić, to zupełnie logiczne. Bloom ma ten problem, że ma temperament,a takie krzyczenie w PE nic nie daje. Z drugiej strony, trudno mu się dziwić - siedzi tam od ośmiu lat. Osiem lat z wariatami.
  • Tomku, to proste. Takie pomysły jak urlopy macierzyńskie mają góra kilkadziesiąt lat. Ludzkość ma ich za sobą już ponad 5 tysięcy. Czy zatem przed Marksem mało kobiet decydowało się na dzieci? A jeśli się decydowały, jak łączyły pracę z macierzyństwem? Odpowiedź jest prosta, w normalnym społeczeństwie jedno z rodziców (zwykle jest to matka, ale przecież to zależy od małżeństwa) zajmuje się pracą, a drugiem domem. Tak było od tysięcy lat i to, co się teraz dzieje, to tylko chwilowe szaleństwo.
  • No więc ja mam problem. Jak wy sobie wyobrażacie wychowanie dzieci bez urlopu macierzyńskiego? Przez takie gadanie do głosu dochodzą feministki. Brak urlopów macierzyńskich sprawi, że mniej kobiet decyduje się na dzieci. Prowadzi to do niżu demograficznego i wielkich problemów z tym idących min. w gospodarce i finansach kraju. To jest dość logiczne i dziwi mnie opór pana Blooma, który raczej mówi do rzeczy. Tego nie rozumiem, może ktoś mi to wyjaśnić?
  • Tak mi się skojarzyło- w "Seksmisji" Sztur krzyczy do kobiet, którego go wiezią: "sfiksowałyście, bo chłopa nie miałyście". Coś bardzo podobnego wykrzyczał tym babom pan Bloom. Z niemal identycznym efektem: kompletnym brakiem zrozumienia. Kompletną naiwnością z jego strony było to, że na ich zrozumienie liczył. Przecież gdyby nie były takie głupie- to by postępowały inaczej.

Brak komentarzy: