n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

poniedziałek, października 29, 2012

zwykła ( nie ) Polska


Samotnia

2012-10-26 19:29
Zamieszkałem w samotni, coś jak dom Szreka na bagnach, tyle że bardziej cywilizowane. Pierwsze dwa lata było fajnie bo odtruwałem się z poprzedniej rzeczywistości, ale ostatnio zauważyłem że zacząłem świrować. Nie to żebym miał jakieś schizy czy inne odpały, po prostu powoli staję się aspołeczny. Idę do pracy i stwierdzam, że jestem mocno selektywny w doborze ludzi których toleruję. Zaczęli mnie wkurwiać ludzie hałaśliwi. Są tacy co zaczynają dzień od włączania jakiegoś zasranego radia w którym grają przez cały dzień tylko 3 te same piosenki do porzygania. Są też tacy co w tym pieprzonym zamęcie drą ryja tak jak by obawiali się że nie zostaną wysłuchani. Kiedy wracam do Samotni, otacza mnie cisza, jest mi dobrze i tylko brakuje mi fajnej kobiety.
Podziel się wpisem: Ustaw opis GG Ustaw opis GG Dodaj do wykop.pl Dodaj do wykop.pl
Ocena:
82/100 Liczba głosów: 53

Brak komentarzy: