n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

wtorek, grudnia 25, 2012

konsultantka Gosia w kRaju Tusia rulez


Pytania i odpowiedzi
Przez ponad 4 lata nasza konsultantka Gosia udzieliła wam ponad 3500 odpowiedzi na różne pytania. Teraz możesz skorzystać z naszych zasobów i znaleźć odpowiedź na nurtujący Cię problem. Pytania pogrupowaliśmy w poniższe kategorie.            SEE
Pytania dotyczące ogólnie antykoncepcji.
Mam 19 lat a z moim chłopakiem kochamy się raz na miesiąc. Chciałabym się zabezpieczyć, ale codzienne zażywanie tabletek...
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Wszystko o tabletkach antykoncepcyjnych.
Chciałabym zacząć zażywać tabletki antykoncepcyjne, ale boję się trochę, że to wpłynie negatywnie na mój organizm...
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Wątpliwości i problemy - zanim nadejdzie ten pierwszy raz .
Mój chłopak ciągle mi mówi, że chciałby już zrobić to ze mną. Ale ja jeszcze nie chcę. Co mam zrobić? Boję się, że odejdzie...
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Pytania dotyczące seksu.
Co to jest seks oralny? Co to znaczy...
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Czy jestem w ciąży? Objawy, wątpliwości.
Zrobiliśmy to bez zabezpieczenia. Mam objawy ciąży. Być może ze stresu. Kiedy można sprawdzić, czy jest to ciąża?...
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Pytania dotyczące ciąży.
Czy konieczne jest spotkanie z położną w czasie ciąży, czy wystarczy iść do niej tuż przed porodem? ...
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Wszystko związane z dojrzewaniem.
Mam 13 lat i nie miałam jeszcze okresu. Na dodatek moje piersi są strasznie małe. Wszystkie moje koleżąnki z klasy...
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Problemy ginekologiczne, niepokojące objawy.
Ostatnio odkryłam dziwne objawy...
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Jak to jest, czy muszę tam iść, czy to jest straszne?
Jak wygląda pierwsza wizyta u ginekologa?
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Ratunku, wpadka! Wszystko o antykoncepcji "PO"
Potrzebuję tabletki PO. Nie mam wyjścia, pękła nam prezerwatywa. Gdzie się udać...
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Wszystkie pytania, które nie zmieściły nam się w żadnych kategoriach.
Moja koleżanka, przyjaciółka trenuje gimnastykę i podczas robienia szpagatu pekła jej błona dziewicza! Czy to jest możliwe?
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Rozbrajające, zabawne, dziwne
Chodzi o to że jakiś rok temu mojej koleżance przyszedł dziwny pomysł (ona słynie z głupich pomysłów) i postanowiła że...
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Bulwersujące, straszne...
Mam 12 lat, moja koleżanka robiła już seks i mnie zaciąga. Co mam zrobić?
czytaj dalej »
(wszystkie pytania i odpowiedzi z tej kategorii)
Szokujące pytania
...może nie każdego zszokują...ale
MoOnIcZkA92: Moja koleżanka stosuje środki antykoncepcyjne, a ma dopiero 12 lat, czy może to jakoś wpłynąć na jej hormony??
Odpowiedź: O zgrozo......:-( ale z drugiej strony dobrze, że jest przewidująca i zabezpiecza się przed ciążą. Co do skutków ubocznych wszystko zależy od tego jakie środki stosuje, bo nie podejrzewam żeby ktokolwiek przepisał jej pigułki.
Natalia B.: Kiedy dowiedziałam się, że moja przyjaciółka zażywa tabletki antykoncepcyjne,uznałam że nie mogę być gorsza i poprosiłam ją, żeby mi je kupiła. Gdy zaczęłam je zażywać przytyłam i powiększył mi się biust. Czy to normalne? Moje drugie pytanie: Kiedy mam zrobić przerwę w zażywaniu pigułek, gdyż od dwóch miesięcy nie mam okresu i czuję się bardzo ocieżała. Proszę o szybką odpowiedź.
Odpowiedź: I tak się właśnie kończy branie pigułek na własną rękę, bez konsultacji z lekarzem a koleżanka zrobiła Ci niedzwiedzią przysługę że Ci je kupiła. Najprawdopodobniej preparat jest żle dobrany i spowodował zatrzymanie wody w organizmie. Niepokojący jest również brak krwawienia :-( Masz dwa wyjścia do wybory: 1. przestać łykać te pigułki i poczekać aż sytuacja sama się unormuje 2. odwiedzić lekarza i zastosować inny preparat antykoncepcyjny.
Natalia B.Ale ja się boję iść do lekarza, gdyż jeszcze nigdy nie współżyłam a, tabletki zaczęłam brać, gdyż wszystkim koleżankom po ich stosowaniu powiększył się biust. Boję się, że gdy je odstawie, mój biust wróci do normalnych rozmiarów:(. Naprawdę nie wiem co mam robić.
Odpowiedź: A nie boisz się o swoją wątrobę? Pigułki antykoncepcyjne nie są cukierkami które można łykać dla przyjemności!!!!!!!!!!!! I NIE WOLNO ICH STOSOWAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ BEZ POROZUMIENIA Z LEKARZEM!!!!!!!Szczególnie że prawdopodobnie jesteś bardzo młodą osobą która jeszcze dojrzewa.
kordziu: kiedy najwcześniej można zacząć uprawiać sex?? Mam 13 lat i nie dostałam jeszcze okresu. Słyszałam, że gdy dziewczyna nie miała jeszcze okresu i uprawia sex to potem ma w przyszłości komplikacje, a nawet raka macicy. Pomóżcie proszę, chce przeżyć swój 1 raz.
Odpowiedź: Jezuuu pomocy !!!!!!!!!! Jestem skłonna zacząć szerzyć takie herezje, jak napisał kordziu, żeby tylko dziewczyny w wieku 13 lat nie zaczynały życia seksualnego...

alex16: Mam 13 lat i nie miałam jeszcze okresu. Uprawiałam seks z chłopakiem i tu moje pytanie, czy będę mogła później mieć dzieci?
Odpowiedź: Uprawianie seksu jeśli się jeszcze nie miesiączkuje nie zagraża Twojej przyszłej płodności. Ale musisz wiedzieć że jest duże ryzyko, że zajdziesz w ciążę zanim jeszcze dostaniesz pierwszą miesiączkę :-( Około 14 stu dni przed pierwszą miesiączką dochodzi do pierwszej owulacji ( czyli uwolnienia komórki jajowej) i jeżeli ona napotka na plemnika zamiast do pierwszej miesiączki dojdzie do ciąży , więc nie ma żartów! Fakt, że pierwsze cykle nie zawsze są już z owulacją, ale nie ma na to żadnej pewności więc lepiej nie igraj z losem!!!

coolio1991: Mam pytanie! Mam 14 lat i tydzień temu kochałam sie z kolegą, też 14-nastolatkiem i czy ja mogę być w ciąży? Kochaliśmy sie bez prezerwatywy, ale on wyciągnął przed wytryskiem. Ale na członku zawsze trochę spermy jest. Mogę być w ciąży?
Odpowiedź: Owszem istnieje takie ryzyko :-( Nawet jeśli nie dochodzi do wytrysku :-( Dlatego skuteczność metody antykoncepcji polegającej na stosunku przerywanym określa się tylko na 40 %.

lena.88: Chciałam sie wypowiedzieć na temat pytania zadanego przez coolio1991. Dziewczyno, piszesz ze masz 14 lat i kochałaś sie ze swoim rówieśnikiem bez zabezpieczenia, pytasz czy możesz być w ciąży pomimo braku wytrysku... To świadczy tylko o tym, ze jesteś jeszcze DZECKIEM nie gotowym na współżycia. Twoja znajomość tematu seksu, antykoncepcji i ciąży jest zerowa, wiec może daj sobie z tym spokój bo nie jesteś na to gotowa psychicznie (fizycznie być może też), no chyba ze chcesz mieć dziecko będąc sama dzieckiem. Seks to nie tylko przyjemność, to wielka odpowiedzialność jaka bierze na siebie dwoje DOJRZAŁYCH ludzi, powinni być oni gotowi na wszelkie ewentualności i w razie wpadki mieć warunki fizyczne i psychiczne na udźwigniecie jeszcze większej odpowiedzialności jaką jest dziecko. Trzeba sie umieć odpowiednio zabezpieczyć przed niepożądaną ciążą. MYŚLEĆ, dziewczyny, MYŚLEĆ!! Uprawianie seksu nie czyni was dorosłymi!! Lecz bycie odpowiedzialnym za swoje czyny i świadomym ich konsekwencji. Przemyślcie to sobie kilkanaście razy(minimum) zanim sie zdecydujecie na pójście z chłopakiem do łóżka. POZDRAWIAM WSZYSTKICH DOJRZALE I ODPOWIEDZIALNIE PODCHODZACYCH DO TEMATU :)
Odpowiedź: Brawo !!! I dziękuję Ci za tą wypowiedz :-) Ja obiecałam sobie że nie będę nikogo potępiać i krytykować, tylko w miarę mojej wiedzy pomagać w tematach związanych z antykoncepcją, ale czasem... ręce mi opadają :-(

Brak komentarzy: