n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

środa, czerwca 25, 2014

W polenprovinz socjudEU

Polskie dzieci gwałcą inne dzieci! Statystyki grozy!

     
9-latek zgwałcony przez pacjenta szpitala psychiatrycznego

W szkołach dochodzi do coraz większej liczby gwałtów
Prze­ra­ża­ją­ce dane po­li­cyj­ne. W pol­skich pod­sta­wów­kach i gim­na­zjach zgwał­co­no w ze­szłym roku 74 dzie­ci czyli o 60 wię­cej niż rok temu!
O wstrzą­sa­ją­cych da­nych z Ko­men­dy Głów­nej Po­li­cji pisze "Rzecz­po­spo­li­ta". Ga­ze­ta alar­mu­je, że w pol­skich szko­łach coraz czę­ściej do­cho­dzi do praw­dzi­wych dra­ma­tów. W ze­szłym roku zgwał­co­no tam bo­wiem aż 74 dzie­ci co jest bar­dzo dużym wzro­stem bio­rąc pod uwagę, że to o 60 wię­cej niż rok temu. Licz­by są o tyle wy­mow­ne, że są to dane o prze­stęp­stwach stwier­dzo­nych czyli ta­kich, na po­peł­nie­nie któ­rych są do­wo­dy, a spra­wy tra­fi­ły do sądu. Spraw­ca­mi są star­si ucznio­wie albo pe­do­fi­le, któ­rzy za­kra­da­ją się na teren szko­ły.
Eks­per­ci twier­dzą, że wzrost prze­stęp­czo­ści w szko­łach to efekt li­be­ral­nej po­li­ty­ki wy­cho­waw­czej Mi­ni­ster­stwa Edu­ka­cji Na­ro­do­wej. W szko­łach po pro­stu nie ma dys­cy­pli­ny. – Już sama zmia­na nazwy pro­gra­mu "Zero to­le­ran­cji dla prze­mo­cy w szko­le" na "Bez­piecz­na i przy­ja­zna szko­ła" mówi o tym jaką fi­lo­zo­fię utrzy­ma­nia szkol­nej dys­cy­pli­ny przy­ję­to - mówi ga­ze­cie Sła­wo­mir Kło­sow­ski, wi­ce­mi­ni­ster edu­ka­cji w rzą­dzie PiS. Twier­dzi on, że po doj­ściu PO do wła­dzy na­stą­pi­ło roz­luź­nie­nie dys­cy­pli­ny w szko­łach co wy­ko­rzy­stu­ja mło­do­cia­ni prze­stęp­cy. 
 

Brak komentarzy: