n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

środa, lipca 30, 2014

G r a * W słoneczko. Omówiona

 

Pozycja seksualna "słoneczko"

Wstrząsająca rozmowa ginekologa z gimnazjalistką. Trauma na całe życie. Czy tak wygląda obraz współczesnej 14-latki?
Pewna ginekolog powiedziała, że przyszła do niej 14-letnia g i m n a z j a l i s t k a w ciąży. A dialog mniej więcej wyglądał tak:
(D-Dziewczynka; G-Ginekolog)

D: Co teraz mam z tym zrobić?
G: Z czym moja droga?
D: Niech Pani z tym coś zrobi !!!!
G: Musze porozmawiać z Twoją mamą. Gdzie ona?
D: W domu. Kazała m tu przyjść i zrobić porządek!
G: W takim razie powiedz mi, gdzie ojciec dziecka. Skąd ta wczesna ciąża? Postaram się Ci pomóc.
D: Brzuch mam ze słoneczka!
G: Nie rozumiem. Ale domyślam się że spotkałaś się ze swoim chłopakiem w restauracji "Słoneczna"?
D: Nie! To wszystko przez słoneczko.
G: ???
D: To taka zabawa gimnazjalistów.
G: Możesz mi ją wytłumaczyć?
D: Najpierw pijemy po 2 puszki piwa. Potem dziewczyny kładą się na podłodze głowami do siebie, tworząc s ł o n e c z k o. Chłopacy kolejno odbywają stosunek z każdą z nich. Kto pierwszy się zmęczy, ten odpada. Fajnie! Tylko teraz ten brzuch!


Ten przypadek, to patologia. Margines. Nie zmienia to faktu, że kiedyś takie sytuacje nie miały miejsca, a dziś - co chwile słyszmy o seks-aferach w gimnazjach. Dziewczyny, które w tak młodym wieku "bawią się" kontaktami fizycznymi, potem mają problemy w normalnym, dorosłym życiu z seksem - unikają chłopaków, nie potrafią uciec przed wspomnieniami, jest to dla nich trauma, która ciągnie się za nimi c a ł e ż y c i e.
Rozumiem, że współczesna młodzież jest atakowana zewsząd seksem... ale gdzie się podziały wartości, które powinny im wpajać rodzice?

Ja, mając 14 lat, co najwyżej marzyłem, żeby gdzieś z ziomkiem ukradkiem napić się p i w a. Tak po prostu, jako owocu zakazanego. Wolałem uganiać się godzinami za piłką, a s e k s... była to czysta abstrakcja - dużo już wiedziałem, a praktykę zostawiłem na później.
I za nic nie zamieniłbym tamtych czasów.
piątek, 28 marca 2008, szy-mi

TrackBack
TrackBack URL wpisu:

Komentarze
Gość: Baśka, dsg206.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/04/07 12:11:27
Przerażające.. Tak to niestety teraz wygląda- jest coraz gorzej. Ciekawa jestem kiedy o takich "zabawach" zaczną myśleć przedszkolaki... O___o A Twoja puenta jest fantastyczna- ja za każdym razem, patrząc wstecz, na siebie, kiedy miałam 14 lat, myślę dokładnie to samo- że za nic w świecie nie zamieniłabym tego czasu, kiedy byłam głupiutka, naiwna i niewinna. Bo chyba tak powinna wyglądać 14.to latka..
Gość: Kalamir Kendei, nat-mi2.aster.pl
2008/04/07 14:18:17
LOL... a mówiłem dyrektorce (jak mnie 4 lata temu chciała wywalić z budy za wyrzucenie kwiatka w kolegę piętro niżej), że my jesteśmy normalni. To ci młodsi co przyjdą będą szurnięci. Rofl... za 20 lat do gimnazjum będzie chodziła sama elita takich "mózgów".
Gość: Gavert, host-n1-113-168.telpol.net.pl
2008/04/07 14:36:08
o lol.. przejebane zabawa xD że też takich nie było za moich czasów xD
Gość: Loki, 81.219.10.15*
2008/04/17 21:27:14
Przepraszam bardzo wy macie po 40-50 lat ze w waszych czasach było inaczej?? ja mam obecnie 20 i jak miałem te 14-16 lat słyszałem o znacznie młodszych dziewczynach w ciąży jedna nawet była moja sąsiadka....Ten przypadek to faktycznie patologia ale czy to winna tej dziewczyny?? gdzie są rodzice? macie racje za 20 lat w gimnazjach będą same takie osoby bo to wy będziecie rodzicami;] problem nie leży w młodzieży a w rodzicach.

dziękuje za uwagę:p
Gość: co, chello089078231249.chello.pl
2008/05/12 17:20:40
"kiedyś takie sytuacje nie miały miejsca" - gówno prawda
Gość: Adamus, host217-182.izacom.pl
2009/10/04 19:39:49
Cóż, mam 35 lat i "za moich czasów": 13 letnia matka w mojej klasie oraz piątoklasiści uprawiający zabawę w lekarza w parku koło szkoły (nie wiedzieliśmy dokładnie co tam oni robili ale na tyle widać poważnie się zabawiali że zostali wezwani rodzice do szkoły)
Więc nie mówmy że to tylko teraz tak jest
Gość: ja, dxv55.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/03/03 23:26:16
w dupach im się poprzewracalo.. dzieciom. a za sprawą rodziców..
czy ktoś mi może powiedzieć co to w znaczy: "zrobić pożądek"?

tak to jest gdy dzieci mają dzieci.. ..a te dzieci mają dzieci..
Gość: bunia, nat-pr4.aster.pl
2010/05/12 22:38:00
Przepraszam bardzo, ale grubo sie mylisz mowiac, ze "za Twoich czasow bylo inaczej". Zepsucie i perwersja byly i 20, i 40, i 60 lat temu, tylko wtedy sie o tym nie slyszalo, bo nie bylo to naglasniane, nie bylo tez takiego dostepu do informacji jak teraz (internet). Moge Cie zapewnic, ze obecnie tez wiekszosc gimnazjalistow marzy najwyzej o "wymknieciu sie na piwo", a seksualne zabawy im nie w glowie. A ta garstka patologii co sie bawi w "sloneczko" jest i teraz, i byla dawniej.
Gość: Fy, 87-205-167-60.adsl.inetia.pl
2010/05/19 10:01:20
buhahahahahahahahahaha (moja reakcja na artykuł) ............... młodzież w gimnazjum ma wiadomo z racji wieku sieczkę w głowie, ta cała sytuacja wynika to z braku zainteresowania rodziców, olewającego podejścia wychowawców i lady gaga, gagi albo jak tam na nią wołają :). A poza tym cała sytuacja jest wręcz śmieszna, ja na miejscu rodziców dziewczyn z brzuszkiem stwierdził bym następujące słowa : " Curuniu skoro czujesz się na dorosłą i zaszłaś w ciąże to teraz zbieraj swego fagasa co nie potrafi trzymać kutasa na uwięzi i wyp****alaj z domu, jak zrobił to teraz jak na prawdziwego faceta przystało niechaj weźmie odpowiedzialność ".
2010/05/19 11:44:55
a może jest w tym wina szkolnictwa?? bo generalnie problem " wyszedł" gdy wprowadzono gimnazja, za duży spend różnych dzieciaków, nauczyciele nie sa w stanie poznać wszystkich dzieci, a i rodzice nie są w stanie kontrolować z kim się dziecko spotyka.... bo praca, bo bez stresowe wychowanie, bo rodzice ulegają modzie, że jak "mojego kochanego dziecka koleżanka ma, to moje dzieciątko też musi mieć, bo przecież nie może być gorsze", czasami trzeb się nauczyć mówić własnemu dziecku NIE.
Gość: Lor, chello089073115086.chello.pl
2010/05/19 23:36:02
"Słoneczko", "gwiazda" czy jak to jeszcze zwać... Żadna nowość. Jedna z zabaw z wiktoriańskich burdelów. Tylko szkoła to nie burdel [w założeniu]. Skoro morale upadły należałoby uczyć jak zapobiegać ciąży - nawet w tak ekstremalnych przypadkach.
Kogo winić za całą sytuację? Rodziców - brak czasu dla "pociech", media - seks jest wszędzie, dopiero gdzieś dalej są nauczyciele.
Czysta hipokryzja - tworzenie tabu na sprawach uważanych za niemoralne lecz masowo praktykowane.
Gość: gość, 213.199.253.24*
2010/05/20 17:10:23
zajebiście!!!
czy cos takiego było czy nie za "naszych" czasów - moze i cos tam było, ale nie było tak jak jest dzis. temat seksu staje sie coraz luźniejszy, dziewczyny ubieraja sie coraz "swobodniej" niz kiedyś, i nie było seksu za "jak mi kupisz spodnie to zrobie ci loda, gdzie stoi twoj samochod???" dzis zeby miec nowy wypasiony telefon komórkowy wystarczy dać tyłka...
"za moich czasów" conajwyzej bawiono sie w butelke i dla mnie niesamowicie stresujace było jak miałam cmoknąc chłopaka w policzek! nie mowa o ustach, całowanie z jezyczkiem nie wchodziło w gre (mówie o imprezach na ktorych ja bywałam i zabawach w które "my" sie bawilismy)..
nie było az tak napewno!!! kiedys od nauczyciela dostawalo sie linijka po łapach dzis zaklada sie nauczycielowi kosz na głowe! - w kazdej dziedzinie robi sie coraz lepiej ;(

super zabawa i super podejscie mamy do problemu: idz i cos z tym zrób! ;))
i niestety z takim zainteresowaniem rodziców bedzie tak, ze 14latka zmieni za chwilę zabawe w słoneczko w sponsoring ;))
Gość: słoneczko, 213.199.253.24*
2010/05/20 17:19:08
buhahahahaha
nie no! słoneczko było zawsze!!! bankowo!!!!
moj prapradziadek poznał praprababcie na imprezie jak była ich kolej hahahahaha
Gość: krzys126, 77-254-197-218.adsl.inetia.pl
2010/05/23 22:09:36
Nie wiem czemu, ale mam jakoś przeczucie, że tego całego "słoneczka" nie było nigdy, a ktoś puścił plotkę i się rozeszło. Bo ktoś słyszał, że ktoś mówił, że kuzyn jego znajomej coś tam widział. Nie jestem jakimś niepoprawnym optymistą, ale staram się na to realnie patrzeć i coś mi w całej tej sprawie nie pasuje po prostu
Gość: Beho, 83-238-230-6.adsl.inetia.pl
2010/05/24 09:47:58
To kliniczny przykład - Gimnazja to totalny nie wypał wychowawczy i kompletne fiasko bezstresowego wychowania w ten sposób wychowuje się patologie
Gość: CoX, 207-255-90-144-dhcp.aoo.pa.atlanticbb.net
2010/05/24 10:20:59
Fakt kłopoty z dzieciakami zaczęły sie po wprowadzeniu gimnazjów. Szczawie, kiedy mają burzę hormonów i najgłupszy wiek są najstarsi w szkole i wiodą prym bo nikt im nie podskoczy i są przykładem dla młodszych gimnów.Dawniej taki łepek trafiał w tym czasie do nowej szkoły gdzie prym wiedli dużo starsi no i mądrzejsi i taki mleczak siedział cicho nie mógł im podskoczyć, zanim wyczaił co i jak to mijał rok czy dwa, hormonki się uspokajały, delikwent doroślał. Nie bez znaczenia był również obowiązek nauki do 16 roku życia nie jak teraz do 18 roku. Jak Mleczak za bardzo dymił to bez problemu delikwenta wywalano ze szkoły a teraz Mleczak może dymić do woli nikt go nie wywali z budy najwyżej przeniosą do innej szkoły i to z wielkim bólem a jak Mamusia powie nie to dyro nic nie może zrobić. Tak Se zreformowaliśmy szkolnictwo, że wychowujemy sobie jak to ujął jeden z kabaretów młodocianych przestępców bo nie chcemy dzieciom w ich najgłupszym okresie fundować stresu zmiany środowiska szkolnego rozdzielać paczki gimnów, jak widać z perspektywy czasu ten stres wychodził szczawiom na zdrowie. Powstaje pytanie na co tak wychowana młodzież wpadnie jak będzie miała np. 30 lat?
Gość: piter, 87-205-38-35.adsl.inetia.pl
2010/05/24 19:02:37
a ja wam powiem tyle ze to sie stalo w mojej miejscowosci i tak sie sklada ze znam czesc tych dziewczyn i ich rodzicow i z tego co wiem w 4 przypadkach na 5 zajsc w ciaze "niby przez sloneczko" to jest totalna bzdura mediow jak wczesniej kolega powiedizal o plotce .. tak sie zlozylo ze dziewczyny nie przez to zaszly w ciaze i byly juz wczesniej ale nasze kochane media tak to rozglosily ze wyszla z tego wielka afera .. a takie zabawy istnialy zawsze tylko nei bylo takich glupich mediow ze robili z igly widly
Gość: czarna wdowa, 109.243.56.7*
2010/05/25 00:05:06
Zabawa interesująca, pewnie podniecająca i szybko koniec. no i pomyślmy co dalej? Jak potem znaleźć coś, co podobnie podnieci i potem kolejne..?
Ta odrobina romantyzmu, trzymania sie za reke, calowania jest magiczna, mysle bardziej niz dzikie rozłozenie nog i podsluchiwanie kolezanek pokrywanych przez kilkunastu kolegow. zakładam , ze szybko kończą, jak nie w przedbiegach. w koncu gimnazjum...
Gość: Marcia, abzl73.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/05/25 16:30:45
Ha[!] no nieźle.... Jestem teraz w średniej szkole ale pamiętam jeszcze jakim wstydem było nie być dziewicą;D:P a jeszcze nie daj Boże ktoś się o tym dowiedział to totalna patologia była..wytykanie palcami i te sprawy..
Tak wgl to zastanawiam się skąd ta dzieciarnia wzięła pomysł na taką zabawę...hmmm?:P
Ich rodzice powinni chwalić się, że mają takie "KREATYWNE" dzieci;)
Gość: marcin, 109.243.221.7*
2010/05/25 18:13:21
Jestem ojcem 10 miesięcznej córeczki i martwi mnie jak ją bedę umiał chronić przed taką patologią.Gdzie sa rodzice tych dzieci?!
Gość: xxx, aerw36.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/05/27 09:03:41
chcieliście "luzu" i wychowania bezstresowego to macie teraz burdel z małolatami
Gość: gość, host-87-99-18-200.lanet.net.pl
2010/05/31 21:01:57
Poczytalibyście najpierw, zamiast takie bzdury łykać. Może gdzieś się jacyś dewianci dopuścili czegoś takiego jak słoneczko", może nawet byli w gimnazjum, ale tekst o dziewczynie u ginekologa jest zwykłą legendą miejską, tłumacząc naiwnym - JEST FAŁSZYWY. Krąży w sieci od lat
Gość: , 88-199-25-130.tktelekom.pl
2010/06/10 18:10:30

ahhhh ..... i to nie jest wina rodziców bo mam koleżanke z klasy która chwali sie ze bóg wie co robiła chłopakowi.....hahah xD szmata i nic wiecej....po prostu chce sie popisać przed innymi.......wole być dziewicą do 18-nastki niż zajść w ciąze za 15 lat !!!!
CHORE DZIECI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gość: magda, 109.243.136.19*
2010/06/16 22:11:20
SZOK!!!!!!!!!!! Dokąd ten świat zmierza.... chyba do końca, bo to co się dzieję, to trudno sobie nawet wyobrazić!!! Tylko gdzie są rodzice tych dzieci, bo to przecież jeszcze dzieci!! Obwiniamy o wszystko o młodzież bo taka jest, ale jacy my jesteśmy dorośli, a mam na myśli rodziców tych gimnazjalistów!!!!!!!!!!!!!!szok szok szok!!!!!!!!
Gość: ruth, 195.117.124.2*
2010/06/20 00:24:41
Jestem matką 18-latki, więc mam matczyne doświadczenie. Jedno wam powiem ! Z dziećmi trzeba rozmawiać i wychowywać je od urodzenia, nie kiedy ma 7-, 12 lat! wtedy jest już za późno. Moja córka jest wspaniała! Nigdy nie musiałam przeżywać jej dojrzewania. I tego wam życzę!
Gość: monika, host-89-228-55-129.elk.mm.pl
2010/06/28 14:05:28
Jak czytam te komentarze i treść tego wszystkiego to mi się normalnie niedobrze robi. Sama mam 14 lat lecz mimo tego wydaje mi się to chore. Osobiście mam niezły kontakt z rodziną i jest mi z tym dobrze. W życiu bym nie przeżyła gdybym w tym wieku zaszła w ciążę. Takie nastolatki przeważnie żyją swoim życiem. Olewają wszystko i wszystkich, bo rodzice robią to względem nich. W moim przypadku, gdy jestem zżyta z rodzicami nie próbuję robić jakichś głupstw i co najważniejsze mam wobec nich zachowany SZACUNEK.
Gość: aga, 5ad888dd.bb.sky.com
2010/07/07 13:54:24
Wszystkiego winne sa gimnazja...
kiedys bykla podstawowka a pozniej szkola srednia...
wiem sama po sobie mam 20 lat i gimnazjum to najgorszy okres w moim zyciu...
kupa gowniarzy patrzacych co by nabroic, czy obrazic nauczycielke, popic, popalic itp...
Gość: only4honor, chello089079121008.chello.pl
2010/09/28 20:47:23
ja pierdole wy pojebusy jestescie
jak sie chca jebac to niech sie jebia
taki problem zal mi was wszyscy jestescie hetero...

Brak komentarzy: