n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

niedziela, listopada 16, 2014

11 XI sadistic - socjudEU VolksPOlizei rulez

Relacja ze środka piekła. Marsz Niepodległości 2014


Policyjni prowokatorzy przebrani za kibiców chowający się za kordonem policji, brutalne atakowanie przez policję: gazem, gumowymi pociskami, pałką gumową oraz metalową pałką teleskopową uczestników marszu nie biorących udziału w zamieszkach, ochranianie prowokatorów i nieuzasadnione aresztowania przechodzących przechodniów, to obraz z tegorocznego Marszu Niepodległości. Przeczytaj relacje naocznego świadka, członka Straży Marszu Niepodległości.
10298952_763197253715678_4720744071331961336_n (1)
„Zaczyna się ściemniać, biegniemy kilka kilometrów. Przed mymi oczami jawi się stadion i zadymiony krajobraz. Dowódca krzyczy, kolejno odlicz, trzymać szyk! Idziemy na front.
Z oddali unosi się dym, błysk rac, huk widzę 10, 20, 100… Cholera jest nas prawie tyle samo.
Na wprost nabuzowane bestie, jakiś barwy klubowe, kominiarki, łapią co popadnie, rzucają ,krzyczą. Próbujemy ich uspokoić, zepchnąć w jeden punkt. Lecą wyzwiska, wyskakują z łapami, szarpią się z nami. Krzyczą TO NIE WASZA WOJNA….pięści latają nam przy twarzach.
Kilka merów dalej stoją piękne szeregi Policji, tarcze, pałki, gaz, ochraniacze, kaski jest ich kila tysięcy. Kompletnie nie reagują. Kamienie i kostka lecą tuż nad moją głową, tłuką o plastik Policyjnych tarcz.
Udaje nam się powoli odciągnąć tych idiotów na kilkanaście metrów, zaczyna się uspokajać. Leci gaz, padają strzały. Kawałek bruku przelatuje mi koło głowy, trafił kogoś, widzę biegnących medyków w czerwieni ostrzegawczej, kucają, opatrują poszkodowanych, obok nich upadają kostki, trzeba im szybko pomóc, biegnę, dostałem postrzał rykoszetem w nogę. Słyszę jak bije mi serce,, 4 rannych, kostka i 3 ofiary gazu, jedna wymiotuje. Ze swojego wyposażenia wyciągam chusteczkę dekontaminacyjną, wycieram twarz jednemu. Jestem kilka metrów od Policji, Krzyczę do nich, żeby nas zasłonili 0 reakcji. Huk, zatkało mnie, nie mogę złapać oddechu, dostałem kulą w plecy. Co jest k***! Nie tylko ja oberwałem. Strzelają i rzucają na ślepo. Nie oszczędzają nikogo. Kule lecą nie tylko w Straż Marszu, ale także w Ratowników i Ratowników Medycznych . Między dwie coraz bardziej nabuzowane bandy szczelnie wpada szereg pomarańczowych kamizelek…dotarły posiłki…Udaje się.
Słyszę krzyk dowódcy. Zostawcie ich. Na most! Przebiegamy tuż za chuliganerią nacierająca na Policje. Jest mnóstwo miejsca…Czemu ich nie okrążą? Czemu ich nie łapią. Zamaskowani idioci rozkręcają obok znak. My biegniemy dalej. Przed mostem stoi Armatka wodna i wyrzutnia gazu. Czoło właśnie dotarło. Bitwa trwa dobre 20-30 minut. Policja szczelnie zamyka wyjście z mostu, z megafonów leci znany wierszyk: karzą się rozejść. Słyszę komentarze? Gdzie K…..skakać do Wisły? Dusze się po raz kolejny, tym razem od gazu który wraz z wodą trafia w czoło marszu. Przedemą Policja, za mną kilkadziesiąt metrów dalej wojna kibolsko – miilicyjna. Odsunęli się, puszczają Marsz. Polewaczka i gaz nadal działają. Tam są kobiety i dzieci! Szef karze nam utworzyć dwuszereg po skosie, kierować ludzi pod stadion, nie ma innej drogi. Spanikowane jednostki pytają nas którędy mają uciekać. Nie ma innej drogi, wszystko jest zamknięte. Przestali lać wodą i gazem. Odwracam głowę… Widzę race, dym, słyszę wystrzały i krzyki. Komenda: TRZYMAĆ SZYK. Kilkadziesiąt metrów dalej twa bitwa. Grupa gapiów obserwuje miedzy naszym głowami jatkę, z megafonów padaj prośby o udawanie się w stronę stadionu, na lewo. Wąskim przejściem tłum przelewa się dość wolno, ale sprawnie. Ktoś z tłumu krzyknął ,,Łomotówa”… odwracam głowę. Widzę duża grupę policjantów z psami. Będą łapać tych debili. Boże jak ja się myliłem!? Biegną w naszą stronę. Rozbijają nas jak kula kręgle, widzę jak bezwładne ciała moich kolegów lecą z górki, wbiegają w nas kopami, ci co stoją obrywają pałami, pada niecenzuralna wymiana słów…. Co wy k8888 robicie? … oni są tam! Z pod kominiarek widzę tylko przekrwione oczy, a w nich chęć mordu, ściągają kagańce psom, puszczają je, jeden przeleciał mi obok nogi, i złapał kolejną napotkaną. Jej właściciel padł, szybko dobiegli Policjanci, gaz, pały przez plecy i błysk. PARALIZATOR?! Spanikowani ludzie nie wiedzą gdzie uciekać, wyłowili kilka- kilkanaście osób…ciągną bezwładne ciała pod górkę , po chodniku i drodze, do radiowozów. Jestem w szoku…. Obok drugi najazd. Tymczasem chuligani nadal bezkarnie rozbierają kolejny chodnik. Miedzy wjazdami ,,łomotówy” padła gumowa salwa, oberwali ludzie z SMN i tłumu. Są poważnie ranni. Chłopakowi obok ciurkiem leci krew z głowy…podnoszę prawą rękę….oj boli.
Ludzie przechodzą. Rozkaz zamknąć marsz. Wojna trwa dalej kilkadziesiąt metrów od nas… wojna? Partyzantka…. Policja zwyczajnie stoi,a zamaskowani idioci atakują z dystansu.
Kierujemy ludzi pod scenę. Idę. Nie widać Policji, Dzieli nas od nich wzgórze, torowisko i jezdnia. Nie wiem czemu tym razem znów leci gaz. Na scenie przemawia Kombatant, kaszle, gaz go dusi.
Ktoś wyrywa kawałek chodnika i tłucze kostkę o krawężnik….znowu.
Kawałki betonu szybują w powietrzu. Szybko kazano nam się uformować, stajemy na wzgórzu i spychamy agresorów. Nad naszymi głowami lecą kostki, bruk, race, petardy….dostajemy gazem…znowu….a z za pleców gumowe kule – Policjanci strzelają z górki na ślepo prosto w tłum. Spora część naszych obrywa po plechach, głowie, rykoszetami. Jest dużo rannych. Medycy uciekli przed gazem. Tuż przede mną na ziemię padł chłopak. 15/16 lat. Zwyczajnie przechodził, starał się opuścić miejsce zagrożenia. Dostał w oko. Nie wiem czym, nie widziałem. Wygląda to dość poważnie, leci krew, biała substancja? Zaczyna Puchnąć, Twierdzi ,że strasznie boli, kręci mu się w głowie i nic nie widzi. Musze go szybko zabrać. Jestem Ratownikiem Medycznym z wykształcenia. To poważny uraz. Obok stoi jakiś chłopak, przyjaciel, brat. Wyciągam chusteczki i przykładam mu do oka. Nad nami na zmianę bruk, petardy i kule, obrywamy.
Jedyna możliwa droga to ta przez tłum za scenę. Nie widzę medyków. Potrzebna mi chwila spokoju na badanie i jakaś apteczka. Wbiegłem na górkę, podnoszę ręcę, widać mnie z daleka, mam pomarańczową kamizelkę SMN. Podchodzę do policjantów, wyciągają pały. Przedstawiłem się, podałem zawód, numer dyplomu i poprosiłem ich o apteczkę lub dostęp do ich karetki. Wyśmiali mnie. (zgodnie z stawą o PRM jest to nieudzielenie pierwszej pomocy za co grozi im do 3 lat pozbawiania wolności) , kazali mi zadzwonić po pogotowie, dzwonie, dyspozytor powiedział, że karetkę wyśle, ale w konkretne miejsce, bo tam ich nie puści Policja.
Szliśmy ponad 500 m. Do najbliższego skrzyżowania. Tam na przystanku dokonałem szybkiej oceny jego stanu. Wymagał natychmiastowej konsultacji okulistycznej. Zadzwoniłem po raz drugi na pogotowie. Dosłownie 2-3 minuty później na miejscu pojawili się umundurowani Policjanci. Przeszkadzali mi w badaniu, kazali pokazywać ręce, szarpali za rękawy. Chwilę po tym podjechał samochód z 2 mężczyznami i kobietą w środku. Tajniacy. Stwierdzili, że młody jedzie z nimi. Na nic się zdały moje dyskusje, i jego kolegów, mówienie że jestem Ratownikiem Medycznym, że wymaga on natychmiastowej wizyty w szpitalu, ze sprawa jest pilna, czekamy na wezwaną karetkę, młodego wciśnięto na siłę do samochodu. Nieumundurowany policjant zaczął się na mnie drzeć. Zażądałem wylegitymowania się. Uciekł do samochodu i odjechał. Przez szybę rzucił tylko, że będzie na komendzie i tyle,a swoim kolegą, że pseudonim operacyjny ,,junior”. Zdążyliśmy tylko zrobić zdjęcie numeru rejestracyjnego, wymienić się z kolegami poszkodowanego numerami i szybko postanowiłem wrócić do Marszu. Po drodze zadzwoniłem na pogotowie, umundurowani policjanci zapewniali że odwołają karetkę- nie odwołali.
Po kilu metrach dostałem gazem, pałą po kolanach i plecach….przez łzawiące oczy widziałem tylko uciekających w tum umundurowanych policjantów.
Użyłem ostatnią chusteczkę dekontaminacyjną . Gdy wróciłem pod stadion scenę już składali. Znalazłem dwóch ludzi ze Straży Marszu i udawałem się z nimi na pieszo w kierunku miejsca zbiórki by oddać kamizelkę. Dobrze ,że jej nie zdjąłem. Po drodze byliśmy świadkami tego:
Łapanki przypadkowych osób wracających z Marszu:
Kryteria – mokry, czerwony od gazu- zadymiarz
Brudne ręce, ubrania – naruszanie nietykalności cielesnej policjanta

Żeby było śmiesznie dotarłem na zbiórkę cało. Zdałem sprzęt i wróciłem grzecznie do Akademika. Kilka godzin później dostałem wiadomość, że Policjanci zatrzymali w drodze powrotnej Autobus z mojego miasta, a działo się to:
http://www.portalplock.pl/pl/334_informacje/8216_zatrzymano_autokar_wracajacy_z_marszu.html
Reasumując.
Na Marszu było około 100 000 ludzi. Atmosfera jak zwykle genialna. Cała trasa przebiegała dość spokojnie poza dwoma ekscesami
– atakiem policyjnych prowokatorów na czoło marszu przy PKP Warszawa Powiśle, bardzo szybko rozbiła ich straż razem z kibicami – uciekali w popłochu za umundurowanych kolegów i zakładali kamizelki odblaskowe z napisem Policja. (Fortel się nie udał, bo kibice nie wdali się w bójkę i szybko wrócili do Marszu – słynne zdjęcia TVP INFO jakoby Straż Wpuszczała bandytów do marszu)
– regularną bitwą między około 200 chuligananami a 2000 policjantów uzbrojonych w pałki, tarcze, gaz, dwie armatki wodne i dwaoddziały łomotówy. Starcia trwały około 30 minut-40 minut. Zaś sama policja zamiast wykorzystać dostępne środki, tajniaków w naszym tłumie i ponad 1000 kolegów za mostem nie chciała otoczyć i wyłapać tych kretynów, pozwoliła im demolować miasto, zostawiła ich uspokajanie nieprzygotowanej do konfrontacji fizycznej służbie porządkowej i co najgorsze postanowiła wyładować się i narobić statystyki na zwykłych uczestnikach.
Podczas marszu to głównie nam, członkom Straży Marszu Niepodległości było dane konfrontować się fizycznie z chuliganami. Paradoksalne,a zarazem śmieszne jest to,że ja osobiście nie odniosłem od nich bezpośrednio ani jednego obrażenia. Policja zaaplikowała mi spore siniaki po gumowych kulach, strzał z bliska w plecy pociskiem kalibru 50mm, tłuczenie pałą w tym również metalową (teleskopową) i kilkukrotne gazowanie. Z daleka i w ciemności było widać moją pomarańczowa, odblaskową kamizelkę służby porządkowej!
Jedno jednak trzeba powiedzieć uczciwie:
Kto nie szukał wrażeń, słuchał się naszych poleceń i nie pchał z aparatem/telefonem w kierunku zadym temu nic poza represjami słownymi, spisaniem czy przeszukaniem nie groziło
DO ZOBACZENIA ZA ROK!
Źródło: https://www.facebook.com/pages/ONR-P%C5%82ock/544490045659134?fref=ts

Przygotował: Michał KK

Brak komentarzy: