n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

czwartek, marca 04, 2010

S P R A W A L I T W I N I E N K I

To jest nasmutniejszy film o Wschodzie jaki widziałem [ewer]
marzec 1, 2010 Siedem 33 Komentarze/y Kategoria: Polityka
Na Wpiszu wyhodował się przedziwny gatunek kolibrowca zabujanego w Sowietach [dowód na to, że ewolucja to bzdura]. Osobnik taki nosi w srebrnym serduszku na piersi maleńkie zdjątko lemura-putina o tajemniczym uśmiechu. Czasami udaje racjonalistę wolnorynkowca “jeśli nie kupicie ropy w kacapowie i jeśli po tym nie przyleci szarańcza i prątki dżumy to benzyna będzie kosztować 12 pln” [dlaczego? Do dziś nie wiadomo]. Zresztą “ciszej nad kojcem z tymi trójokimi dziećmi”…
Obejrzyjcie sami i oceńcie. Film jest wstrząsający i powinien być wyświetlany po 23 w TVP Kultura. Zdecydowałem się na emisję bo warto uratować choćby jednego upośledzona-rusoluba.
http://www.wpisz24.pl/

Brak komentarzy: