n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

środa, maja 04, 2022

To wszystko jest cyrkiem

UWAGA:
http://alternews.pl/uncategorized/ukrainska-hucpa-czyli-hipokryzja-nie-zna-granic-napisy-pl-hypocrisy-around-ukraine-pl-subs/

 


____________________________________

Ja

 Wchodzę dzisiaj do sklepu🐞 natykam się na taką oto sytuację. Ochroniarz zwraca uwagę Ukraince z dwójką dzieci, że z psem do sklepu nie wolno i prosi żeby wyjść z psem. A ta, że nie. Ochroniarz ponowił kilka razy prośbę i odszedł zrezygnowany, bo Ukrainka nie zamierzala sie zastosować.
Nikt w sklepie nie wsparł ochroniarza, nie reagował.
I tu clou sprawy.
Ukrainka w odpowiedzi na prośby ochroniarza odpowiadala: nie wyjdziemy z psem, bo nam wszystko wolno!!! 

  Moja reakcja?  "Proszę stosować się do zasad panujących w naszym kraju. I jaka odpowiedź? Ja nie rozumieju (choć pezed chwilą dyskusje prowadzila z ochroniarzem). A ja na to:
"bo rozumiesz to co chcesz rozumieć."
Moja reakcja w sukurs ochroniarzowi była jedyną w pełnym sklepie. Czy trzeba więcej o narodzie Rzeczypospolitej?

 LINK

Maciej Józefiak

Przecież to wszystko jest oczywiste, na naszych oczach dzieją się rzeczy których zwykły Janusz nie zrozumie, obudzą się gdy będzie za już późno, mózgi sprane przez telewizję, uwierzą we wszystko co mówią, drugiej strony konfliktu nigdy nie ujrzą, przykro mi że żyjemy w takich czasach, do tego ta młodzież o których wspomniałeś gdzieś w ostatnim odcinku im już nic nie pomoże, pozdrawiam wszystkich myślących dzięki wam to przetrwamy


 ___________________________________


 

 

Brak komentarzy: