n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

poniedziałek, lipca 11, 2022

Kresy RP. GENOCIDIUM ATROX

 LINK


 

O ludobójstwie na Wołyniu i w Małopolsce wschodniej

 _________________________

romantyk49

wielokrotnie zabierałem głos w dyskusjach na temat Rzezi Wołyńskiej a ponieważ ten temat interesował mnie od lat 50 z racji tego że straciłem tam po nad 3/4 bliskich ,zwracałem w nich uwagę na fakt bagatelizowania jej rozmiarów -
 jak również pomniejszania z każdym mijającym rokiem liczby ofiar.

 I tak dla przykładu podam że ,
liczbę ofiar w latach 40-50 szacowano na 400-450 tys. ,
lata 60 to liczba około 300 tys.
Lata 70-80 /liczba ofiar wraz z naturalnym procesem ubywania naocznych świadków tych wydarzeń ciągle się zmniejsza
-i osiąga poziom już niecałych 200 tys.
Lata 90 to wręcz wysyp prac naukowych na temat tzw. Kresów bo przecież nie chodziło tu tylko o przedwojenne Województwo Wołyńskie .
I co ,liczba ofiar ciągle spada i jak podaje w tym materiale Pani Profesor osiąga poziom 130 tys.

 Niedawno w którymś z programów dokumentalnych na temat stosunków polsko -ukraińskich podano liczbę ofiar w granicach 50-60tys .
l myślę że gdybym był młodszy to doczekał bym stwierdzeń naukowców że nie było żadnej zbrodni ludobójstwa na Kresach a tylko ofiary trudnych warunków bytowych czasu wojny.
Statystyka ,a czy któryś z badaczy zastanowił się iluż to uciekinierów z centralnej Polski w poszukiwaniu lepszych warunków bytowych uciekło na Kresy a znalazło tam całkiem anonimową śmierć bo nie mogli być i nie byli ujęci w żadnych statystykach...

 PS


 

Brak komentarzy: