Wpisał: Yurko | |
15.04.2014. | |
Fatamorgana kadłubowa - Hibernacja oficjalnego śledztwa
Yurko
Dyskutują, kłócą się (Lasek kontra ZP) - czas leci – o wybuchy w salonce…; Problem polega na tym, że samolot o który toczy się bój nie był fizycznie na katastroficznej polance przy XUBS. Może był koło czołgu, może wypadł z pasa i się zapalił, może w ogóle nie wyleciał, ale szacowne komisje kłócą się nie o ten samolot. Ten o który się kłócą, jego fragmenty w tym sławetna burta z napisem „Rep of Poland” (prawy bok samolotu) i spory wybrzuszony fragment z boku lewego leżą na bocznej płycie Siewiernego pod budą w areszcie. Skąd go tam przytaszczono i gdzie jest jego reszta (60%) do tej pory nie wiadomo. Sytuacja jest więc kuriozalna i zaczyna trącić farsą w obliczu dramatu jaki spotkał nasz kRaj i Rodziny „smoleńskie”. Dlaczego nikt z mądrzejszych dotąd tego nie sprawdził? Oto dowód: posługuję się oznaczeniami z poprzednich analiz: BURTA – Fragment C http://arkanoego.net/wp-content/uploads/2014/04/burta_C.jpg Stała na polance przy XUBS za rosochatym drzewkiem które ścięto. Fizycznie nie ma jej na płycie Siewiernego, choć na mapce satelitarnej została oznaczona nr. 71 (czerwony kontur na zdjęcia samolotu) http://arkanoego.net/wp-content/uploads/2014/04/fotomonta%C5%BC_MAK.jpg Drugi fragment, fragment A mylnie kojarzony jako ten sam - leży na płycie Siewiernego; okna nie zwisają jak we fragmencie z polanki, ma też inną wielkość i kontur – ujęcie zewnątrz i wewnątrz: http://arkanoego.net/wp-content/uploads/2014/04/zdj02.jpg DWA RÓŻNE FRAGMENTY choć konstrukcyjnie z tego samego miejsca w samolocie. Burtę A z fragmentem napisu Rep of Poland pochodzącą z lotniska wyskalowano i proporcjonalnie dopasowano do kadłuba samolotu – kontur niebieski, a burtę C konturem czerwonym, oba fragmenty częściowo pokrywają się: http://arkanoego.net/wp-content/uploads/2014/04/A_Czazn.jpg Żółtą zygzakowatą linią zaznaczono część wspólną obu fragmentów. Pochodzą zatem z dwóch różnych samolotów. Inne porównanie, tym razem od wewnątrz: http://arkanoego.net/wp-content/uploads/2014/04/dwie_wewn.jpg Tu także widać, że fragmenty A i C to całkowicie inne obiekty. http://arkanoego.net/wp-content/uploads/2014/04/rek_Las_Mac.jpg Oba zespoły mylnie interpretują samolotowe szczątki. ============= WNIOSEK Samolot rządowy o numerze bocznym 101 nie spadł na polanę smoleńską. Fizycznie tam go nie było! Wszystkie analizy oparte na danych MAK są do bani. Zmarnowano 4 lata. Na polanie smoleńskiej mieliśmy zatem do czynienia z barbarzyńską w swej formie inscenizacją. Na podstawie dostępnych dotąd materiałów trzeba stwierdzić, że brak tam było burt, które leżą na lotnisku Siewiernyj. Powstają pytania: - jakim samolotem poleciała Delegacja 10.04.2010 r., - czy tylko jednym? - Dlaczego dotąd nie ma nie zmanipulowanego świadectwa w postaci czystych, nie retuszowanych zdjęć, czy filmu z Odlotu Delegacji? - Kto widział wylot z Okęcia samolotu rządowego tupolew z nr bocznym 101? Dotąd świadków brak. Zapisu filmowego lub zdjęciowego bez retuszy i ingerencji nie ma. Publikowany filmik z wylotem (sylwetka samolotu już wysoko na tle ciemnego nieba, nagranie wykonane przed wschodem słońca lub późnym wieczorem http://arkanoego.net/index.php/2014/03/07/notatki-smolenskie-tzw-wylot/, (…to są ostatnie zdjęcia ze startu tej rządowej maszyny, nikt nie przeżył…) Dowodu wylotu – film, zdjęcia – po wschodzie słońca, czyli w okolicach godz. 7:00-7:30 – po prostu brak. Dlaczego takiego materiału nie ma? Czy to tylko wina nie działającego monitoringu? Kto widział uderzający w ziemię samolot rządowy typu tupolew 154M(B2) nr 101 ? w całości bądź w kawałkach? Nikt. Dotąd nikt taki się nie ujawnił… Na czym więc opiera się Kłamstwo smoleńskie? Na tym, że ktoś coś słyszał i na tym co podawały z każdą minutą i godziną media. Na tym co nakręcił montażysta Wiśniewski…( tu uwaga, z filmu wykorzystano widok statecznika z szachownicą do rozpowszechniania i na tym poprzestano). Także na treści sms od ministra Sikorskiego rozsyłanego urzędnikom państwowym (PO) jako instrukcja co mają mówić mediom: - 1/ samolot rozbił się, - 2/ na skutek błędu pilotów To do momentu ogłoszenia Raportu MAK – a dalej – na treści tam zawartej. Następnie, czyli przez ponad 3 lata na opracowaniach komisji Tuska czyli Millera, obecnie Laska, będących produktem wtórnym raportu MAK. Jak udowodniono powyżej, także na fałszywej interpretacji szczątków samolotu. Hibernacja oficjalnego śledztwa postępuje powoli, ale skutecznie.
Poniżej,
na Burcie A z płyty Siewiernego przed umyciem i zamalowaniem: ślady
opalenia i działania wysokiej temperatury oraz „podmalówek”.
zobacz:
Yurko
|
- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"
Archiwum
-
▼
2022
(56)
- ► października 2022 (5)
- ► września 2022 (2)
- ► sierpnia 2022 (4)
- ► lipca 2022 (8)
- ► czerwca 2022 (6)
- ► kwietnia 2022 (7)
- ► marca 2022 (5)
- ► lutego 2022 (6)
- ► stycznia 2022 (4)
-
►
2021
(30)
- ► grudnia 2021 (3)
- ► listopada 2021 (4)
- ► października 2021 (7)
- ► września 2021 (1)
- ► sierpnia 2021 (5)
- ► lipca 2021 (1)
- ► czerwca 2021 (1)
- ► kwietnia 2021 (3)
- ► marca 2021 (1)
- ► lutego 2021 (1)
-
►
2020
(12)
- ► grudnia 2020 (1)
- ► października 2020 (1)
- ► września 2020 (2)
- ► sierpnia 2020 (1)
- ► lipca 2020 (1)
- ► czerwca 2020 (4)
- ► marca 2020 (2)
-
►
2019
(5)
- ► grudnia 2019 (1)
- ► września 2019 (2)
- ► stycznia 2019 (1)
-
►
2018
(9)
- ► września 2018 (1)
- ► lipca 2018 (3)
- ► czerwca 2018 (3)
- ► kwietnia 2018 (1)
- ► marca 2018 (1)
-
►
2017
(24)
- ► grudnia 2017 (1)
- ► listopada 2017 (2)
- ► października 2017 (2)
- ► sierpnia 2017 (2)
- ► lipca 2017 (1)
- ► kwietnia 2017 (2)
- ► marca 2017 (2)
- ► lutego 2017 (6)
- ► stycznia 2017 (4)
-
►
2016
(38)
- ► grudnia 2016 (4)
- ► listopada 2016 (3)
- ► października 2016 (2)
- ► września 2016 (6)
- ► sierpnia 2016 (3)
- ► lipca 2016 (1)
- ► czerwca 2016 (2)
- ► kwietnia 2016 (4)
- ► marca 2016 (3)
- ► lutego 2016 (2)
- ► stycznia 2016 (4)
-
►
2015
(60)
- ► grudnia 2015 (2)
- ► listopada 2015 (3)
- ► października 2015 (1)
- ► września 2015 (9)
- ► sierpnia 2015 (6)
- ► lipca 2015 (5)
- ► czerwca 2015 (7)
- ► kwietnia 2015 (4)
- ► marca 2015 (11)
- ► lutego 2015 (4)
- ► stycznia 2015 (7)
-
►
2014
(123)
- ► grudnia 2014 (6)
- ► listopada 2014 (11)
- ► października 2014 (4)
- ► września 2014 (8)
- ► sierpnia 2014 (9)
- ► lipca 2014 (21)
- ► czerwca 2014 (9)
- ► kwietnia 2014 (20)
- ► marca 2014 (5)
- ► lutego 2014 (6)
- ► stycznia 2014 (12)
-
►
2013
(157)
- ► grudnia 2013 (5)
- ► listopada 2013 (10)
- ► października 2013 (9)
- ► września 2013 (11)
- ► sierpnia 2013 (9)
- ► lipca 2013 (5)
- ► czerwca 2013 (10)
- ► kwietnia 2013 (14)
- ► marca 2013 (10)
- ► lutego 2013 (28)
- ► stycznia 2013 (33)
-
►
2012
(249)
- ► grudnia 2012 (19)
- ► listopada 2012 (23)
- ► października 2012 (26)
- ► września 2012 (11)
- ► sierpnia 2012 (20)
- ► lipca 2012 (8)
- ► czerwca 2012 (27)
- ► kwietnia 2012 (8)
- ► marca 2012 (12)
- ► lutego 2012 (27)
- ► stycznia 2012 (35)
-
►
2011
(256)
- ► grudnia 2011 (10)
- ► listopada 2011 (54)
- ► października 2011 (8)
- ► września 2011 (5)
- ► sierpnia 2011 (23)
- ► lipca 2011 (13)
- ► czerwca 2011 (8)
- ► kwietnia 2011 (15)
- ► marca 2011 (22)
- ► lutego 2011 (52)
- ► stycznia 2011 (32)
-
►
2010
(133)
- ► grudnia 2010 (8)
- ► listopada 2010 (29)
- ► października 2010 (7)
- ► września 2010 (11)
- ► sierpnia 2010 (11)
- ► lipca 2010 (3)
- ► czerwca 2010 (1)
- ► kwietnia 2010 (15)
- ► marca 2010 (13)
- ► lutego 2010 (9)
- ► stycznia 2010 (7)
-
►
2009
(27)
- ► grudnia 2009 (7)
- ► listopada 2009 (2)
- ► października 2009 (3)
- ► września 2009 (5)
- ► sierpnia 2009 (1)
- ► lipca 2009 (2)
- ► kwietnia 2009 (4)
- ► marca 2009 (1)
- ► stycznia 2009 (2)
-
►
2008
(55)
- ► grudnia 2008 (5)
- ► listopada 2008 (2)
- ► października 2008 (6)
- ► września 2008 (16)
- ► sierpnia 2008 (18)
- ► lipca 2008 (1)
-
►
2006
(1)
- ► listopada 2006 (1)
LOKALIZATOR
A K T U E L L
środa, kwietnia 16, 2014
Tu-154 PLF 101 crash - fata morgana
wtorek, kwietnia 15, 2014
PLF 101 i Samolot Widmo
Samolot Widmo
AUTOR:
Yurko - Cud wcielonego ducha, pierwsze słowa z wiersza Cypriana Norwida pt. PISMO, czyli nie szermować, krzyczéć, Lecz całą siłą działać
SEE
Już kiedyś na Salonie24 toczyła się dyskusja (LordJim) nad zdjęciem z zamazanym numerem tupolewa. Dyskusja nie zakończyła definitywnie tego tematu..
W sytuacji upływającego czasu (ponad 2
lata PO katastrofie), w sytuacji ścierania się dwóch koncepcji nt
przebiegu zdarzeń dnia 10.04.2010 wracamy do tego wątku.
Mamy więc zdjęcia
wcześniej opublikowane i te, które pojawiły się jakiś czas na stronie
internetowej www.pomniksmolensk.pl. Najbardziej charakterystyczna cecha
tych zdjęć, to zamazany numer (obcięty od dołu 101) i przebijający spod
retuszu numer 102. To tak jakby ktoś nie mógł się zdecydować, który
numer jest właściwy.Miejsca, które będą omawiane zaznaczono literkami A,
B i C., oraz zobaczymy kilka kadrów ze zbliżeniami szczegółów.
Teraz zdjęcie z danymi exif: podawanymi z datą 10.04.2010, g 07.08.30
oraz drugie zdjęcie:
... z danymi exif i datą 09.04.2010, g. 21.16
inna przeglądarka podała tę samą datę i podobną godzinę. 22:16:19
Wszystkie zdjęcia,
te wcześniejsze, jak i te z pomnikasmolensk nosza tę samą tj identyczną
"poprawkę", retusz przy numerze. To nie jedyna POprawka. Jest ich
więcej. Samolot stoi w identycznym miejscu, w tej samej odległości za
masztami, widocznymi w dali za nim. Ten sam kąt wykonania zdjęcia, te
same warunki atmosferyczne, kolor nieba i chmury, odległość.
Czy była ingerencja -
mamy to samo zdjęcie, lub dwa zrobione jedno po drugim (samochody) i
dwie różne daty. Oponent powie - że dane exif można zmienić. Owszem,
wszelkie dane "cyfrowe" są bardzo łatwe (dla specjalisty) do
podrobienia/spreparowania. Do tego, nie ma sposobu na stwierdzenie, czy
takie zdjęcie było preparowane, czy nie. Z zastrzeżeniem, że jeśli dane
były zakodowane, a kody dostępu znamy i jesteśmy pewni, że nie wyciekły
Daty jednak pozostają różne, a zdjęcia łudząco podobne.
W analizie pomijamy
"schodkowanie" konturów obiektów, które może być spowodowane kompresją
stratną zdjęcia. Zdjęcie kadrowane, datowane na 9.10 zostało nałożone na
zdjęcie z 10tego.
Zdjęcie z datą 9tego
wykadrowano, ale data pozostała. FIzycznie niemożliwe jest, by ,
fotograf stał w identycznym miejscu dwukrotnie i panowały te same
warunki pogodowe. O taką zbieżność trudno uwierzyć.
Użyto też trybu
mieszania warstw, by lepiej wszystko sprawdzić. Widać to na przesłanych
kadrach zbliżeń na numery, oraz zdjęcia całościowego.
Kadry ze starszych zdjęć.
Na poniższym zdjęciu
widzimy jak krajobraz "wchodzi" - wcina się w samolot. Błąd retuszera
powstał przy wycinaniu konturu samolotu narzędziem lasso w programie do
edycji grafiki.
Kolejny kadr C pokazuje jakby sylwetkę, ale gdzie są nogi? Brakuje stóp.
Można jeszcze zajrzeć pod samochód - widoczna między kołami "wklejka"
Zdjęcie z 9tego nałożono bez pasowania na te z 10tego, oto rezultat:
Po nałożeniu jednego
zdjęcia na drugie (operujemy warstwami w Photoshop) okazuje się, że
zdjęcia pokrywają się, z tą różnicą, że w wykadrowanym lekko zmieniono
kąt zdjęcia i proporcje. Miejsce postoju samolotu, kąt i odległość
zrobienia zdjęcia pozostają identyczne, bądź prawie identyczne (patrz
maszty za samolotem i ich wzajemna relacja względem siebie i samolotu).
Absurdem jest twierdzić, by pogoda "zawisła" na kilkanaście godzin plus
światło. Chmury bowiem są identyczne, kolorystyka i ich pasma. Fizycznie
niemożliwe - pogoda 9tego wieczorem i ranek 10tego.
Zdjęcia po dopasowaniu
Widdzimy, że zdjęcie z 9tego zostało lekko rozjaśnione.
zdjęcie po dopasowaniu jasności.
Zwracam uwagę na zdjęcia porównawcze "po ściemnieniu", "przed dopasowaniem", "po dopasowaniu".
Zdjęcie "przed
dopasowaniem" pokazuje stopień lekkiego zniekształcenia", poza tym
reszta bez zmian. Można to też wytłumaczyć tym, (także obecność
samochodów przed samolotem), że wykonano dwa zdjęcia jedno po drugim w
krótkim odstępie czasu ale było to jednego dnia, w zbliżonym czasie dnia
9.04.2010r.
Ale nie są to zdjęcia z różnych dni 9 tego i 10tego..
Proszę powiększyć zdjęcie i przyjrzeć się trzem ciemnym sylwetkom -
retusz ich głów wszedł na powierzchnię samolotu, brak w tych miejscach
konturu samolotu (przerwa), widoczne jest rozmycie (rozpylenie).
Pojedyńcza sylwetka patrząca w prawo (od str naszej) też ma głowę nie
do końca pełną ... (ścięcie) i uciętą lewą nogę (bez stopy).
Jeśli zdjęcia mają być dowodem na wylot 10tego, to po co ingerencja, retusze? Wystarczyło zamieścić oryginalne zdjęcie, prawda?
Te przedstawione
zostały wykonane w jednym miejscu i jednego dnia. Wskazują na to warunki
pogodowe i wcześniej wymienione czynniki.
Obecne zdjęcia na pomnikusmolensk
zostały w stosunku do tych wcześniej istniejących w internecie,
poprawione, wygładzone. Pora jednak i pogoda pozostała ta sama, oraz
błędy retuszera.
Stwierdzenie tych
danych stawia zdjęcia pokazane na stronie pomniksmolensk.pl pod dużym
znakiem zapytania i nie mogą być one dowodem na wylot Delegacji dnia
10.04.2010.
Subskrybuj:
Posty (Atom)