n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

poniedziałek, czerwca 06, 2022

Mówi Max KOLONKO

 

FILM 

skasowany przez YT

_____________________________________

DODATEK

 


 Marcin Gladala

Witaj Stefan, właśnie o tej knajpie "kryjiwce" czy jakoś tak chciałem ci napisać. Byłem kilka lat temu na zorganizowanej wycieczce do Lwowa, większość jej uczestników to niestety "wieś tańczy i śpiewa". Poleźli tam bo usłyszeli że to fancy knajpa, poszedłem i ja wyciagnąć stamtąd mojego kolegę. Na wejściu kolesie przebrani za rezunów polewali każdemu kielona i wymagali toastu "chwała bohaterom", powiedziałem że jestem z Polski i nie ma mowy, coś poburczeli i powiedzieli- to wypij chociaż. W środku to po prostu szok, tak jakby np. Niemcy urządzili u siebie knajpę pod patronatem Einsatzgruppen. Ale pecunia non olet, idioci z Polski bawili się w tej scenografii a muzykanty grali im "Hej sokoły", ale najlepszy był heppening pt. "wieszanie lachów", może bym nawet nie zauważył ale nieopatrznie wybrali klienta ze stołu "polskiego", jak się skapneli to wzieli jakiegoś Ukraińca. Wygladało to tak: dopadali gościa przebrani za Upowców, wlekli go do takiej kańciapy gdzie był stryczek, zakładali pętlę na szyję i zasłaniali wejście, potem był stukot wykopywanego stołka, takie zabawy. Powiedziałem koledze że albo wychodzimy, albo zrobię coś drastycznego, spojrzał na mnie, uwierzył i wyszliśmy.....

 DODATEK  II

100 dni amoku narodowego w #3rp


 LINK  YT

______________________________

MEMENTO.


 

Brak komentarzy: