Anglia kosztuje sprzedawcę jabłek na lokalnym rynku i fryzjerkę z obwoźnego salonu fryzjerskiego circa £50 na miesiąc, i w pakiecie dostaje się dwór, królową, broń atomową, coroczne „trooping the colour”, wyścigi w Ascot, BBC1, BBC2, BBC3, BBC4 plus kilka kanałów tematycznych i Borisa Johnsona (to tak z grubsza) -
- w czasie gdy ich polskie odpowiedniki muszą wybecalować £250 (sic!) na:
likwidację armii, niemoc policji, opieszałość sądów, wszechobecną korupcję, kolesiostwo na uczelniach, słabość kapitałową polskich firm, powódź, Bronka z jego potomstwem, na przyjaciół Putina i kuzynów Angeli, likwidację mediów publicznych, a na deser Palikota, twarz polskiego „liberalizmu”, szefa wiekopomnej komisji „Przyjazne Chamstwo”.
Pięć razy więcej za wschodnią podróbkę państwa. Dużo.
Rolex, 14.06.2010 SEE
APPENDIX.
Młot na lemingi
W dyskusji
na blogu leminga Cheshire Cat
pod tytułem ‘Lasek zgnije w
więzieniu?’
leming krajowy z
perwersyjną ksywą Polonia zabiera się następująco za blogerkę Alaskankę, Polkę z
Kalifornii:
@alaskanka
Niech Alaskanka
tak nie ubolewa nad Polakami z wyżyn swojego
protekcjonalizmu.
Damy
radę.
Tragiczne wypadki
o większej liczbie
ofiar zdarzają się na całymświecie.
Co A. powie na
WTC?
POLONIA0 4261 | 17.06.2013
20:08
Lemingu polski z
dowolną ksywą, poniższe nie jest dla ciebie. To jest bryk informacyjny dla
cudzoziemców, do których chciałbyś wyjechać, lub u których chciałbyś pracować.
Oni powinni wiedzieć, co mają o tobie sądzić, by nie nabierać się na twoje
załzawione oczka i niewinną buzię.
Powinni znać przyczyny, dla których na twoje skomlenie o pracę, stypendium, zasiłek czy inne źródło kasy, którą natychmiast wyeksportujesz przez Western Union do Leminggradu, należy twardo odpowiadać ‘won!’
Twoje miejsce na Ziemi, lemingu, jest w wiszących ogrodach Tuskanii, u stóp twoich demokratycznie wybranych przestawicieli. I nigdzie indziej.
Powinni znać przyczyny, dla których na twoje skomlenie o pracę, stypendium, zasiłek czy inne źródło kasy, którą natychmiast wyeksportujesz przez Western Union do Leminggradu, należy twardo odpowiadać ‘won!’
Twoje miejsce na Ziemi, lemingu, jest w wiszących ogrodach Tuskanii, u stóp twoich demokratycznie wybranych przestawicieli. I nigdzie indziej.
_______________
On 10 April 2010, the
Polish Air Force One, a Tupolev Tu-154M, fin number 101, crashes near Smolensk,
Russia. All 96 on board die, including the President of the Republic of Poland
and the First Lady, Polish military chiefs of staff, members of Parliament and
senators, the chairman of the central bank, the national ombudsman, academics,
clergymen, distinguished war veterans, state officials, invited guests, members
of the Presidential armed security detail, and the plane crew.
They were on their way to a commemorative service on the 70th anniversary of the Katyn Massacre of 1940, when the Soviet security forces executed over 21,000 Polish prisoners of war in the Katyn Forest and elsewhere, on the orders of Joseph Stalin and the Politbureau of the Communist Party of the Soviet Union.
They were on their way to a commemorative service on the 70th anniversary of the Katyn Massacre of 1940, when the Soviet security forces executed over 21,000 Polish prisoners of war in the Katyn Forest and elsewhere, on the orders of Joseph Stalin and the Politbureau of the Communist Party of the Soviet Union.
No one is able to
explain why so many civilian and military VIPs travelled on the same plane,
contrary to standard security procedures.
Within 20 minutes of
the impact, literally before the smoke clears, and well before any investigation
begins, the Foreign Minister of Poland declares with absolute certainty that
there are no survivors, and the cause of the crash was pilot error. There are
next to zero rescue efforts at the crash site, and no search of the wreckage for
survivors.
The Speaker of the
Polish Parliament takes over the presidency, in accordance with the Polish
Constitution, but well before the death of the President is confirmed.
A powerful
disinformation engine starts up immediately across all Polish media: the plane
made four landing attempts…the pilots did not speak Russian and could not
communicate with ground controllers…an Air Force general insisted on entering
the cockpit…the pilots were under pressure to land... In time, none of that will
turn out to be true.
An influential
intellectual, known for his acute dislike of the late President, declares to the
media that, in essence, nothing happened. The Government tries frantically
to put as much distance as possible between themselves and the crash, ceding the
entire investigation to Russia, a historical enemy of Poland, and making sure
there will be no Polish or international oversight. Within hours, a tight lid is
put on all information; the plane is Russian made, the crash site is on Russian
soil, the airport is a semi-abandoned Russian military airfield, and the Russian
Spetsnaz commandos immediately seal off the area. The crash investigation
becomes, in effect, an internal Russian affair, with Polish investigators kept
away.
When coffins arrive in
Poland, their opening is forbidden. Those calling for independent autopsies are
ridiculed – all autopsies have already been done in Russia, so there is no need,
says the Government. The Polish law mandating a full forensic autopsy in all
cases of sudden death conveniently disappears, overridden by an unknown
authority.
When Russian autopsy
reports arrive in due course, the coffins by then having been buried with
honours, the Russian paperwork shows miraculous regrowth of organs removed
surgically from some of the crash victims many years before. A Polish
presidential bodyguard, subject to regular medical checks and fitness tests at
work, a bear of a man, who ran marathons for fun in his spare time, is written
up as a sufferer of pulmonary emphysema. Some coffins are found to hold wrong
bodies; several exhumations follow.
The plane wreckage is
cut up with power tools and heavy machinery within three days of the crash, and
hastily removed from the scene, but not before surviving cabin windows are
systematically smashed, to render moot any future testing for stress patterns
preserved in transparent plastic. The ground is bulldozed.
No photographic record of the scene immediately after the crash is made available to Polish investigators. Satellite photos show mysterious relocations of some wreckage parts in the night after the crash. Two locations within the crash site evaluated by satellite imagery analysts as ‘places of explosions’ are renamed ‘focal points of fires’ in the official report.
No photographic record of the scene immediately after the crash is made available to Polish investigators. Satellite photos show mysterious relocations of some wreckage parts in the night after the crash. Two locations within the crash site evaluated by satellite imagery analysts as ‘places of explosions’ are renamed ‘focal points of fires’ in the official report.
The officially reported
total destruction of the cockpit somehow does not stop the retrieval of the
plane’s avionics, intact flight documents, and the captain’s uniform in
reasonable condition.
Every copy of the
cockpit voice recorder given to Polish experts is of different length. No access
is given to the original CVR tape. No one raises questions about the soothing
voice of a tower controller informing the pilots, on three separate occasions,
that they are “on course, on glidepath”, with the plane actually deviating from
both. Newspapers carry the news of last moment cries of “Jesus!” in the cockpit,
later found in the recordings to be ‘kurwaaa…’ (‘Oh, fuck!!!’).
The wreckage, cut into
pieces, is piled up in a heap on a concrete apron and left in the open, exposed
to the elements for six months. After six months, tarpaulins are put over it.
Two years after the crash, a crude canvas marquee on a wooden frame is erected
over them. Journalists allowed a glimpse under the canvas, some months later,
find the wreckage pristine, washed sparkling clean. Russia categorically denies
anything has been done to clean up the evidence, even though the wreckage had
been seen by numerous witnesses several months prior, heavily soiled with mud,
dust and soot.
Two and a half years
after the crash, much delayed tests find traces of TNT on the wreckage. The
Government squirms, fibs and calls the results inconclusive. Government lawyers
say the detectors used were prone to false TNT positives on exposure to
substances such as sausages, perfume, or shoe polish. The detector
manufacturer’s representatives deny that, and are ignored. Alternatively, says
the Government, the presidential plane may have been inadvertently contaminated
with TNT by soldiers, once transported on it between Poland and Afghanistan. Why
would the soldiers sit on the outside of the plane, on the wings where the
explosive traces were found, is not explained. Further tests find RDX and HMX
traces in addition to the TNT, and the Government clams up completely.
The plane wreckage
remains in Russia to this day. The Russians are in no hurry to return it. The
Polish Government insists the wreck is not relevant to the ongoing investigation
anyway. Three years and two months have elapsed since the crash. Nothing
happened. They are all dead. Blame the pilots. Blame the pilots. Blame the
pilots.
Stary Wiarus
/tłum."+/-"/
W dniu 10 kwietnia 2010 r., polski Air Force One, Tupolev Tu-154M, numer fin 101, rozbija się pod Smoleńskiem w Rosji. Wszystkie 96 na matrycy pokładzie, w tym Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z Małżonką, polskich szefów sztabów wojskowych, posłów i senatorów, prezes banku centralnego, Rzecznik krajowego, naukowcy, duchowni, zasłużonych kombatantów, urzędników państwowych, zaproszeni goście, członkowie prezydenckiego szczegółowo zbrojnej ochrony, i załoga samolotu.
Byli w drodze do pamiątkowej służby w 70. rocznicę zbrodni katyńskiej z 1940 r., kiedy radzieckie siły bezpieczeństwa wykonywane na 21.000 polskich jeńców wojennych w Katyniu i innych miejscach, na rozkaz Józefa Stalina i Politbiura z Komunistyczna Partia Związku Radzieckiego.
Nikt nie jest w stanie wyjaśnić, dlaczego tak wielu cywilnych i wojskowych VIP wyjazd w tej samej płaszczyźnie, w przeciwieństwie do standardowych procedur bezpieczeństwa.
W ciągu 20 minut od uderzenia, dosłownie przed dym opada, a na długo przed śledztwo zaczyna, minister spraw zagranicznych RP oświadcza z całą pewnością, że nie ma żadnych ocalałych, a przyczyną katastrofy był błąd pilota. Istnieją obok zera ratowniczych wysiłki na miejscu katastrofy, a nie poszukiwaniu wraku dla ocalałych.
Marszałek Sejmu przejmuje prezydencję, zgodnie z Konstytucją RP, ale na długo przed śmiercią Prezydenta potwierdza.
Potężny silnik uruchamia się natychmiast dezinformacja we wszystkich polskich mediach: lądowanie samolotu na cztery próby ... piloci nie mówić po rosyjsku i nie może komunikować się z kontrolerów naziemnych ... Air Force generał nalegał na wprowadzenie kokpit ... piloci byli pod presją, by lądować ... W czasie, nic z tego okaże się prawdą.
Wpływowy intelektualista, znany z ostrej niechęci do zmarłego prezydenta, deklaruje w mediach, że w istocie nic się nie stało. Rząd próbuje gorączkowo umieścić jak największą możliwą odległość między sobą i awarii, cesji całe śledztwo Rosji, historycznym wrogiem Polski, i upewnić się, nie będzie polskim lub międzynarodowym przeoczenie. W ciągu kilku godzin, szczelne wieczko jest umieścić na wszystkich informacji, samolot jest rosyjskim wykonane, miejsce katastrofy znajduje się na rosyjskiej ziemi, położone jest częściowo opuszczone rosyjskie lotnisko wojskowe, a rosyjscy komandosi Spetsnaz natychmiast odciąć obszar. Katastrofa staje się w efekcie wewnętrzny Rosyjski romans, ze polscy śledczy z daleka.
Gdy trumny przybywają w Polsce, ich otwarcie jest zabronione. Ci, powołanie niezależnych sekcji zwłok są wyśmiewane - wszystkie sekcje zwłok zostały już wykonane w Rosji, więc nie ma potrzeby, mówi rząd. Polskie prawo nakazuje pełną kryminalistycznych autopsji we wszystkich przypadkach nagłej śmierci wygodnie znika, zastąpiony przez nieznaną instytucję.
Kiedy rosyjskie raporty z autopsji przybyć w odpowiednim czasie, trumny przez to został pochowany z honorami, rosyjski formalności pokazuje cudowny odrost narządów usuniętych operacyjnie z niektórych ofiar katastrofy wiele lat wcześniej. Polski prezydencki ochroniarz, z zastrzeżeniem regularnych kontroli lekarskich i testów sprawności w pracy, bear człowieka, który brał udział w maratonach dla przyjemności w wolnym czasie, jest napisane się jako cierpiącego rozedmy płuc. Niektóre trumny znajdują się trzymać złych ciała; kilka ekshumacje naśladowania.
Wrak samolotu tnie się z elektronarzędzi i maszyn ciężkich w ciągu trzech dni od katastrofy, i pospiesznie usunięto ze sceny, ale nie wcześniej przeżyły szyby kabiny są systematycznie zniszczone, aby uczynić Moot wszelkie przyszłe badania na wzory stresu zachowanych w przezroczystego tworzywa sztucznego. Ziemia jest zrównane z ziemią.
No fotograficzny zapis tej sceny natychmiast po katastrofie są udostępniane polskich badaczy. Zdjęcia satelitarne pokazuje tajemnicze delokalizacji niektórych częściach wraku w nocy po katastrofie. Dwie lokalizacje na miejscu katastrofy oceniany przez analityków satelitarnych imagery jako "miejsca eksplozji" oznacza się jako "punkty kontaktowe pożarów" w oficjalnym raporcie.
Oficjalnie zgłoszone całkowite zniszczenie kokpitu jakoś nie zatrzymuje pobieranie płaszczyzny w awionikę, nienaruszonych dokumentów lotu oraz mundur kapitana w rozsądnym stanie.
Każdy egzemplarz rejestrator rozmów w kabinie danego polskich ekspertów jest różnej długości. Nie dostępnych dla pierwotnej taśmy CVR. Nikt nie rodzi się pytanie o kojącym głosem kontrolera wieży informowanie pilotów, trzy razy, że są "na kursie, na glidepath" z płaszczyzny rzeczywistości odbiega od obu. Gazety nieść wieści o ostatnich krzyków moment "Jezusa" w kokpicie, później znaleźć w nagraniach być "kurwaaa ..." ("O, kurwa!").
Wrak, pocięte na kawałki, są ułożone w stos na betonowej płycie lotniska i pozostawione w otwartych, narażonych na działanie żywiołów o sześć miesięcy. Po sześciu miesiącach, plandeki są umieszczane nad nim. Dwa lata po katastrofie, surowe płótno namiot na drewnianej ramie wzniesiony nad nimi. Dziennikarze mogą dostrzec pod płótnie, kilka miesięcy później, znaleźć szczątki dziewiczy, umyte nieskazitelnie czyste. Rosja kategorycznie zaprzecza, coś zostało zrobione, aby oczyścić dowody, choć szczątki były postrzegane przez wielu świadków, kilka miesięcy przed, silne zabrudzenia z błota, kurzu i sadzy.
Dwa i pół roku po katastrofie, znacznie opóźnione testy znaleźć ślady trotylu na wraku. W wije rządowe, bujda i zwraca wyniki niejednoznaczne. Prawnicy rządowe mówią detektory używane były podatne na fałszywe alarmy TNT na działanie substancji, takich jak kiełbasy, perfumy, czy polski buta. Detektor producenta, przedstawiciele zaprzeczyć, że i są ignorowane. Alternatywnie, mówi rząd, prezydencki samolot może być przypadkowo zanieczyszczone TNT przez żołnierzy, gdy przewożone na nim między Polską i Afganistanem. Dlaczego żołnierze siedzą na zewnątrz samolotu, na skrzydłach, gdzie stwierdzono ślady materiałów wybuchowych nie jest wyjaśnione. Dalsze testy znaleźć RDX i HMX śladów oprócz trotylu i rządowe małże się całkowicie.
Wrak samolotu pozostaje w Rosji do dziś. Rosjanie nie śpieszy się do powrotu go. Polski rząd nalega wrak nie jest istotne dla toczącego się śledztwa w każdym razie. Trzy lata i dwa miesiące upłynęły od katastrofy. Nic się nie stało. Oni nie żyją. Winę pilotów. Winę pilotów. Winę pilotów.
/tłum."+/-"/
W dniu 10 kwietnia 2010 r., polski Air Force One, Tupolev Tu-154M, numer fin 101, rozbija się pod Smoleńskiem w Rosji. Wszystkie 96 na matrycy pokładzie, w tym Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z Małżonką, polskich szefów sztabów wojskowych, posłów i senatorów, prezes banku centralnego, Rzecznik krajowego, naukowcy, duchowni, zasłużonych kombatantów, urzędników państwowych, zaproszeni goście, członkowie prezydenckiego szczegółowo zbrojnej ochrony, i załoga samolotu.
Byli w drodze do pamiątkowej służby w 70. rocznicę zbrodni katyńskiej z 1940 r., kiedy radzieckie siły bezpieczeństwa wykonywane na 21.000 polskich jeńców wojennych w Katyniu i innych miejscach, na rozkaz Józefa Stalina i Politbiura z Komunistyczna Partia Związku Radzieckiego.
Nikt nie jest w stanie wyjaśnić, dlaczego tak wielu cywilnych i wojskowych VIP wyjazd w tej samej płaszczyźnie, w przeciwieństwie do standardowych procedur bezpieczeństwa.
W ciągu 20 minut od uderzenia, dosłownie przed dym opada, a na długo przed śledztwo zaczyna, minister spraw zagranicznych RP oświadcza z całą pewnością, że nie ma żadnych ocalałych, a przyczyną katastrofy był błąd pilota. Istnieją obok zera ratowniczych wysiłki na miejscu katastrofy, a nie poszukiwaniu wraku dla ocalałych.
Marszałek Sejmu przejmuje prezydencję, zgodnie z Konstytucją RP, ale na długo przed śmiercią Prezydenta potwierdza.
Potężny silnik uruchamia się natychmiast dezinformacja we wszystkich polskich mediach: lądowanie samolotu na cztery próby ... piloci nie mówić po rosyjsku i nie może komunikować się z kontrolerów naziemnych ... Air Force generał nalegał na wprowadzenie kokpit ... piloci byli pod presją, by lądować ... W czasie, nic z tego okaże się prawdą.
Wpływowy intelektualista, znany z ostrej niechęci do zmarłego prezydenta, deklaruje w mediach, że w istocie nic się nie stało. Rząd próbuje gorączkowo umieścić jak największą możliwą odległość między sobą i awarii, cesji całe śledztwo Rosji, historycznym wrogiem Polski, i upewnić się, nie będzie polskim lub międzynarodowym przeoczenie. W ciągu kilku godzin, szczelne wieczko jest umieścić na wszystkich informacji, samolot jest rosyjskim wykonane, miejsce katastrofy znajduje się na rosyjskiej ziemi, położone jest częściowo opuszczone rosyjskie lotnisko wojskowe, a rosyjscy komandosi Spetsnaz natychmiast odciąć obszar. Katastrofa staje się w efekcie wewnętrzny Rosyjski romans, ze polscy śledczy z daleka.
Gdy trumny przybywają w Polsce, ich otwarcie jest zabronione. Ci, powołanie niezależnych sekcji zwłok są wyśmiewane - wszystkie sekcje zwłok zostały już wykonane w Rosji, więc nie ma potrzeby, mówi rząd. Polskie prawo nakazuje pełną kryminalistycznych autopsji we wszystkich przypadkach nagłej śmierci wygodnie znika, zastąpiony przez nieznaną instytucję.
Kiedy rosyjskie raporty z autopsji przybyć w odpowiednim czasie, trumny przez to został pochowany z honorami, rosyjski formalności pokazuje cudowny odrost narządów usuniętych operacyjnie z niektórych ofiar katastrofy wiele lat wcześniej. Polski prezydencki ochroniarz, z zastrzeżeniem regularnych kontroli lekarskich i testów sprawności w pracy, bear człowieka, który brał udział w maratonach dla przyjemności w wolnym czasie, jest napisane się jako cierpiącego rozedmy płuc. Niektóre trumny znajdują się trzymać złych ciała; kilka ekshumacje naśladowania.
Wrak samolotu tnie się z elektronarzędzi i maszyn ciężkich w ciągu trzech dni od katastrofy, i pospiesznie usunięto ze sceny, ale nie wcześniej przeżyły szyby kabiny są systematycznie zniszczone, aby uczynić Moot wszelkie przyszłe badania na wzory stresu zachowanych w przezroczystego tworzywa sztucznego. Ziemia jest zrównane z ziemią.
No fotograficzny zapis tej sceny natychmiast po katastrofie są udostępniane polskich badaczy. Zdjęcia satelitarne pokazuje tajemnicze delokalizacji niektórych częściach wraku w nocy po katastrofie. Dwie lokalizacje na miejscu katastrofy oceniany przez analityków satelitarnych imagery jako "miejsca eksplozji" oznacza się jako "punkty kontaktowe pożarów" w oficjalnym raporcie.
Oficjalnie zgłoszone całkowite zniszczenie kokpitu jakoś nie zatrzymuje pobieranie płaszczyzny w awionikę, nienaruszonych dokumentów lotu oraz mundur kapitana w rozsądnym stanie.
Każdy egzemplarz rejestrator rozmów w kabinie danego polskich ekspertów jest różnej długości. Nie dostępnych dla pierwotnej taśmy CVR. Nikt nie rodzi się pytanie o kojącym głosem kontrolera wieży informowanie pilotów, trzy razy, że są "na kursie, na glidepath" z płaszczyzny rzeczywistości odbiega od obu. Gazety nieść wieści o ostatnich krzyków moment "Jezusa" w kokpicie, później znaleźć w nagraniach być "kurwaaa ..." ("O, kurwa!").
Wrak, pocięte na kawałki, są ułożone w stos na betonowej płycie lotniska i pozostawione w otwartych, narażonych na działanie żywiołów o sześć miesięcy. Po sześciu miesiącach, plandeki są umieszczane nad nim. Dwa lata po katastrofie, surowe płótno namiot na drewnianej ramie wzniesiony nad nimi. Dziennikarze mogą dostrzec pod płótnie, kilka miesięcy później, znaleźć szczątki dziewiczy, umyte nieskazitelnie czyste. Rosja kategorycznie zaprzecza, coś zostało zrobione, aby oczyścić dowody, choć szczątki były postrzegane przez wielu świadków, kilka miesięcy przed, silne zabrudzenia z błota, kurzu i sadzy.
Dwa i pół roku po katastrofie, znacznie opóźnione testy znaleźć ślady trotylu na wraku. W wije rządowe, bujda i zwraca wyniki niejednoznaczne. Prawnicy rządowe mówią detektory używane były podatne na fałszywe alarmy TNT na działanie substancji, takich jak kiełbasy, perfumy, czy polski buta. Detektor producenta, przedstawiciele zaprzeczyć, że i są ignorowane. Alternatywnie, mówi rząd, prezydencki samolot może być przypadkowo zanieczyszczone TNT przez żołnierzy, gdy przewożone na nim między Polską i Afganistanem. Dlaczego żołnierze siedzą na zewnątrz samolotu, na skrzydłach, gdzie stwierdzono ślady materiałów wybuchowych nie jest wyjaśnione. Dalsze testy znaleźć RDX i HMX śladów oprócz trotylu i rządowe małże się całkowicie.
Wrak samolotu pozostaje w Rosji do dziś. Rosjanie nie śpieszy się do powrotu go. Polski rząd nalega wrak nie jest istotne dla toczącego się śledztwa w każdym razie. Trzy lata i dwa miesiące upłynęły od katastrofy. Nic się nie stało. Oni nie żyją. Winę pilotów. Winę pilotów. Winę pilotów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz