n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

piątek, lutego 22, 2013

Smolensk'


Manek>Skrzynka>Zdjęcie 808 z 1000
Okecie-Trasa dojazdowa TU-154m-10-04-2010 na pas startowy
Zdjecia satelitarne z Okecia sa z 01.04.2009
Podoba mi sięLiczba wyświetleń: 2140
Manek
zdjęcia
23 paź 2011 15:34
Zdjecie TU-154m 101 jest zrobione 10.04.2010 o godz. 07:24:24 (wg exif) . TU-154m 101 stal w tym miejscu wg czasu w raporcie MAK (minus 2 godziny) od 07:25:20 do rozpoczecia startu o 07:26:43 !!
Manek
zdjęcia
23 paź 2011 15:51
Przyjmijmy, ze "zawodowy" fotograf ustawil czas w jego fotoaparacie z dokladnoscia co do sekundy, to roznica miedzy czasem z raportu MAK a czasem w fotoaparacie miesci sie w przedziale ( 56s ; 139s ).
Manek
zdjęcia
23 paź 2011 15:57
Roznica czasowa pomiedzy godzina "przelotu" TU-154m nad ul. Gubienki wg. raportu MAK a godzina zerwania linii energetycznej wynosi 10:41:02 - 10:39:35 = 87 sekund czyli miesci sie w przedziale roznicy czasu z Okecia!!
Manek
zdjęcia
23 paź 2011 18:29
Czas jaki uplywa od rozpoczecia startu do oderwania sie od ziemi wynosi dla A380 i B737 z okolo 150 pasazerami na pokladzie od 35 do 40 sekund. Z wykresu MAK wynika, ze ta faza Startu TU-154m 101 z 96 pasazerami trwala okolo 07:27:11 - 07:26:43 = 28 sekund
Roman Sokołowski S
zdjęcia
24 paź 2011 17:21
Nie...sa...mo...wi...te..!..Domyślam się Manku,że wyciągnołeś asa z rękawa(może się mylę).W talii są cztery-więc pozostały Tobie jeszcze trzy.Czuję,że jesteś w ich posiadaniu.Pozdrawiam.
Roman Sokołowski S
zdjęcia
24 paź 2011 17:27
Ale nie nalegam!!
Manek
zdjęcia
24 paź 2011 20:55
@Roman, Widzimy wyraznie, ze wykres MGH z raportu MAK to jest dokladny wykres kierunkow GEOGRAFICZNYCH drogi dojazdu/rollowania TU-154m 101 od postoju az do pozycji startowej na pasie nr. 29. !!! Jezeli TAWS wylicza true track na podstawie danych z GPS to znaczy ze cos tu nie gra !!! Tymbardziej, ze true track podczas take off Taws Event#33 jest dokladnie o kat deklinacji wiekszy od kierunku geograficznego pasa nr.29 na Okeciu!!
Manek
zdjęcia
24 paź 2011 21:07
True Track beim TAWS Event#33 jest o wartosci -61,17°=298,83° . Powinien natomiast miec wartosc kierunku geograficznego pasa nr.29 poniewaz samolot rozpedzajac sie na pasie startowym nr. 29 jedzie z jego kierunkiem geograficznym ( kola przedniego i tylnego podwozia maja styk z plyta startowa) przez okolo 30 sekund !! Czasu bardzo duzo do przyjecia przez FMS kilkudziesieciu danych z GPS o pozycji geograficznej samolotu i wyliczenia przez TAWS wlasciwego True Track = kierunkowi geograficznemu pasa startowego.
Manek
zdjęcia
24 paź 2011 21:25
Czas samego rollowania/kolowania samolotu do pozycji startowej wynosi okolo 8,5 minuty. To znaczy, ze FMS przez caly ten czas wyliczal bledny true track?? a MAK wyliczyl z tego blendy kierunek magnetyczny odejmujac od True Track kat deklinacji dla Warszawy wynoszacy 10.04.2010 okolo 4,46° !!
Gdzie tu jest blad i gdzie jest zrodlo tego bledu?? Podczas podejscia do ladowania w Smolensku TAWS wylicza "prawidlowy" true track !!! dlaczegoTAWS nie robil tego na Okeciu??

Brak komentarzy: