http://trojka.salon24.pl/
- Polska to jest piękne miejsce na ziemi wspaniałych ludzi, gdzie warto żyć i przyjeżdżać ponownie 
- jestem dumny z państwa polskiego
- Jeszcze kilka lat takiego wysiłku, takiej solidarnej, serdecznej współpracy wszystkich Polaków i na pewno będziemy mogli z dumą mówić, że Polska to jest jedno z najlepszych miejsc na świecie 
- ja mam tylko jedną prośbę, aby tej czasami złej miny i tego nieszczęścia w oczach nie prezentować naszym gościom, którzy do nas przyjadą. Będę trzymał kciuki także za Jarosława Kaczyńskiego, aby przez te trzy tygodnie potrafił się cieszyć
- gospodarskie wizyty i inwestycje  za czasów Gierka, to jest raczej coś, co dobrze wspominamy 
Tłem dla wypowiadającego się premiera była fontanna Neptuna /wszystko zapodał zaprzyjaźniony Onet/
Do sluchaczy przemawiał cały, mową i ciałem. Takie rozlożenie rąk, to jak największa  przysięga: "Jak bonie dydy, że nie klamię."