n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

niedziela, maja 06, 2012

Massacre Smolensk" c.d.

Cześć IX  
Dlaczego położenie końcówki skrzydła lewego jest oszukane?
120505R.1.0
 
           

Teza
Położenie skrzydła lewego (LOW) –VIII-13/12 jest nieprawdziwe, bo element taki nie może przelecieć tak daleko, jak to wynika z raportu MAK.

Komentarz
Rachunek jest prosty (poniżej), a naukowcy z Gdańska, którzy przeliczają trajektorię lotu tego szmelcu, kompromitują siebie samych i swych kolegów ze środowiska i to nie tylko gdańskiego. Jest to haniebny wstyd dla całego technicznego środowiska akademickiego w Polsce.
Dowód
Wg raportu MAK LOW został ucięty po uderzeniu w drzewo – zakładamy, że oznacza to równoczesne oddzielenie LOW od reszty skrzydła. Jest to założenie korzystne dla Gdańska, bo inaczej LOW podążałoby za obrotem w lewo i w dół. Czyli LOW uderzyłoby w ziemie po krótszej drodze, a nie po dłuższej.
1.
Parametry położenia LOW S/Z/H ( S wzdłużny , Z boczny, H wysokość  środka masy  LOW).


Mamy dwa położenia (w metrach);
1 - położenie odcięcia
2 - położenie spoczywania.
Współrzędne (1) odcięcia: S1=856, Z1=-61, H1=5.
Współrzędne (2) spoczynku: S2=745, Z2=-40, H2=2.
(H2 wynika z tego, że: +1 metr nad poziomem gruntu w krzakach + 1metr, wzniesienie(?) gruntu krzaków w stosunku do położenia gruntu brzozy).
2.
Różnica położenia LOW.
∆S= S2-S1=856-745=111m
∆Z=Z2-Z1=-61+40=21m
∆H=H2-H1=5-2=3m
Zatem:
LOW przeleciało po przekątnej, A= = 112m ( na szkicu A113 i H ok 2,5m)
LOW utraciło wysokość ∆H = 3m.
3.
Dochodzimy tu do pojęcia tzw. doskonałości aerodynamicznej K .
Popularnie, wartość K mówi o tym jak daleko doleci obiekt lotem ślizgowym - im dalej tym wyższa klasa aerodynamiczna obiektu.
Lot ślizgowy, przypadek symetrycznego lotu samolotu lub szybowca z niepracującymi silnikami, lot prostoliniowy ustalony.
Obliczamy wg wzoru: Tg α =1/K
K=A/H


                                           H=3m

A=112m
K=112/3=37 ( jak widzimy jest to wartość bezwymiarowa).

Obiekt na zdjęciu ma doskonałość aerodynamiczną K=37 (!)
A jakie – przykładowo – doskonałości aerodynamiczne maja inne obiekty ?
1.Lotnia K=8
2.PZL Wilga K=12
3.TU-154m K=16
4. Jumbojet  K=18
5.Szybowiec treningowy K=25
6. Szybowiec wyczynowy K=30-40
Jak widzimy ten szmelc ze zdjęcia VIII-12/13 ma parametry na poziomie szybowca wysokiej klasy (!).
Description: Plik:SZD32AFoka5.JPG

A warunki były dodatkowo takie, że LOW nie wykazuje śladów turlania się po gruncie.
Krzaki wskazują zaś, że musiał spaść z wysokości ( ostry kąt spadania, a nie lot poziomy). Dodatkowo należałoby liczyć odrzut spalin silnika, które musiałyby wyhamować lot LOW bardzo drastycznie, i oczywiście wychylenie lotek o jakiś 10 stopni do dołu, poszarpane wiechcie blach dopełniają reszty.

Podsumowanie
Na koniec podajemy, ze „doskonałość” urwanej łopaty wirnika od elektrowni wiatrowej spada w odległości 2-5 odległości jednostek wysokości czyli  „K”=2-5 i taka jest realna odległość upadku urwanego skrzydła. LOW powinno zatem leżeć 10-25 metrów od brzozy, plus jakieś turlanie, niech to będzie 100% ekstra, czyli 50 metrów, a nie 112 i w dodatku po drugiej stronie osi ciągu silników.




Christus Rex
(-)Krzysztof Cierpisz
20120505
+++
Zdjęcia o podwyższonej, jakości można ładować z: http://zamach.eu/

Brak komentarzy: