n e v e r l a n d d

- ANTISOZIALISTISCHE ELEMENTE - *** TA MI OTO PRZYPADŁA KRAINA I CHCE BÓG, BYM W MILCZENIU TU ŻYŁ * ZA TEN GRZECH, ŻE WIDZIAŁEM KAINA ALE ZABIĆ NIE MIAŁEM GO SIŁ *** " DESPOTYZM przemawia dyskretnie, w ludzkim społeczeństwie każda rzecz ma dwoje imion. " ******************** Maria Dąbrowska 17-VI-1947r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków"

Archiwum

POGODA

LOKALIZATOR

A K T U E L L






bezprawie.pl
"Polska" to kraj bezprawia

czwartek, sierpnia 16, 2012

coś o Polsce w RPrl


Złe Psy - Polska (Urodziłem się w Polsce)


175703
Opublikowane w dniu 22 mar 2012 przez użytkownika
Strona zespołu: www.zlepsy.pl

Już na początku kwietnia ukaże się nowa płyta zespołu Złe Psy. Po kilku latach milczenia Andrzej Nowak (założyciel i lider TSA) wraz z zespołem uderzają ze zdwojoną siłą! Ta płyta z pewnością nie przejdzie bez echa, a ich utwory śpiewać będzie cała Polska!

Kategoria:

Licencja:

Standardowa licencja YouTube
  • głosów na tak, 143 głosy na nie

Najlepsze komentarze

  • Czuje ciarki, to duma mnie rozpiera, że pomimo ścierwa w rządzie, braku pracy itd, jestem tutaj. Chciałbym tylko żeby naród był bardziej zwarty, rząd sieje podziały abyśmy byli skłóceni.
  • michnicyzm, tuskizm, komorostwo itd. robia z Polski polskę. niedlugo nie bedzie trzeba pisac nazwy naszej ojczyzny z duzej litery, bo jej poprostu nie bedzie... a nie moge wziac siekiery i ich poprostu zatluc...
zobacz wszystkie

Wszystkie komentarze (558)

ewstorch
  • Bóg , Honor , Ojczyna
  • według wielu lewackich rozglosni radiowych ten utwor jest zbyt SZOWNISTYCZNY, ahahha. smierc czerwonym 
  • Dzisiaj słyszałem w Radiu Wnet wywiad z Andrzejem Nowakiem. DUUUUUUŻY SZACUN.
  • POLSKA dumna i pełna dumnych Polaków.
  • o to byśmy wyznaczali standardy. pozdrawiam Polaka.
  • ... to jak w Ukrainie i Rosji super złodzieje i super biedota, nasz rozwój byłby 10 razy szybszy gdyby tych co sprzedają wszystko skazać na śmierć.
  • Byli byśmy 2 krajem gdyby nie osoby, które wyjechały, gospodarka to ludzie niemcy mają ponad 80 mln ludzi i są pierwsi i decydują, gdyby gdyby gdyby, z Polski nie uciekło tylu ludzi to było by nas około 70 mln i wtedy nikt by sie nie zgodził na nasze wstąpienie do tej socjalistyczno-komunistycznej ździry jaką jest UE bo mielibyśmy jako drudzy głos. Tusk co on jakiś monarcha? To wszyscy w rządzie od 25 + lat działają na korzyść zachodu i wschodu i są zdrajcami. Rozwój mówisz taki rozwój ...
  • W Rybniku ten utwór śpiewał Karolak ale i tak było zajebiście
  • URODZIŁEM SIĘ W POLSCE, URODZIŁEM SIĘ W POLSCE - NIE OGLĄDAM TVN-U I NIE CZYTAM WYBORCZEJ - NA POHYBEL NIM JESTEM PATRIOTA - BO URODZIŁEM SIĘ W POLCE I JESTEM Z TEGO DUMNY !

Brak komentarzy: